    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Date: Wed, 20 Nov 2013 10:00:34 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No nie, to jest konkretna funkcjonalność, której nie oferuje się bez
    > zamówienia

    To sie domawia w ramach testów uruchomieniowych.
    Chyba nie chcesz mi powiedziec, ze taki helpdesk kazda niedoróbkę bedzie
    traktował jako odrebny przetarg.
    Po to sa beta testy zeby takie braki równiez wyłapac.

    Oczywiscie kwestią oceny pozostaje czy to jest niedoróbka (czyli ze trzeba
    zrbic w ramach kontraktu) czy moze nagle w czasie takich beta testow
    uzytkownicy wymyslili sobie całkiem nowy moduł i go rzeczywiscie trzeba
    zamówic i zaplanowac od nowa.
    Ale zrobienie w wyszukiwarce opcji "gwaizdki" raczej czyms takim nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"