  • Data: 2014-08-11 07:55:17
    Temat: Re: Czy dacia Lodgy się nada?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 11:13:33 UTC+2 użytkownik pwz napisał:
    > W dniu 2014-08-05 21:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Napiszę tak: mam starszą siostrę Lodgy, czyli Dacię Logan MCV z
    > silnikiem 1,6 (105 koni) - pełna zgoda, że przy tej wielkości auta
    > poniżej 100KM to porażka. Dodatkowy minus: przy większych prędkościach
    > (+120 km/h) jest głośna. Reszta: Daczka w tym roku kończy 5 lat. Wlewam
    > paliwo i jeździ. W międzyczasie drobne naprawy (spryskiwacz tylnej
    > szyby, odklejona uszczelka przedniej szyby) oraz jedna poważna (przednie
    > zawieszenie) - wszystko zrobione na gwarancji, więc bezboleśnie. Duży

    Fajny oksymoron. Wlewam paliwo i jezdze... a auto sie sypie :) Piekny przyklad
    idealizowania wlasnego samochodu. Przed uplywem pieciu lat tyle awarii, w tym
    powaznych (uszczelka przedniej szyby tez jest powazna - ciekawe gdzie Ci sie woda
    mogla dostac), to jest jakis kosmos. Nawet w polonezie w takim wieku nic mi sie nie
    zepsulo, nie mowiac o fiatach i pugach, ktorymi pozniej jezdzilem.

    Do pieciu lat, ma byc NAPRAWDE - plyny, filtry, klocki, OBT... plyny, filtry, klocki,
    OBT... i tak w kolko. No, piora wycieraczek mozna sobie zmienic. Oczywiscie pisze o
    przebiegach do tych 20-25k rocznie.