  • Data: 2010-12-14 13:57:06
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-13 20:24, kogutek pisze:
    > Odkopalem dzisiaj samochod.
    > Uprzatnolem snieg. Pojechalem. Wracam a na odsniezonym miejscu ..uj saciad
    > stanal. Poszedlem grzecznie do niego z sipa zeby mi odsniezyl miejsce na ktorym
    > on zawsze staje. To sie nadal jak arbuz. Odsniezylem jeszcze raz. Nie bede sie
    > gnoja prosil. Caly snieg wywalilem mu za samochod. ma sterte ponad kolana. Jutro
    > sie zesra jak bedzie do roboty jechal.

    A poza tym wszyscy zdrowi? Twoje to miejsce? Wykupione? Wynajęte? Na
    wyłączność? Czy z racji, że narobiłeś się zupełnie bez sensu nabywasz
    jakiegoś prawa do tego miejsca? NIE? No to pomyśl, kto na nim może
    stawać - KAŻDY. A za twoją mściwość, to jeszcze powinieneś pecha mieć.

    Po grzyba odśnieżać miejsca na parkingu do gołej ziemi? Żeby się potem
    denerwować, że ktoś na nich stanie? Przecież zwykle jak by nie było
    zaśnieżone to wyjechać się da jedynie udeptując kawałki śladów dla opon
    i voila! Odpada problem frustracji po powrocie z pracy, odpada problem z
    wynoszeniem tego śniegu, buty to sobie po drodze i tak uwalisz
    śniegiem... Co takimi, jak wy kieruje?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański