  • 1. Data: 2009-02-26 07:13:07
    Temat: Czy TPsa i lub Telia politykuja ruch per sesja ?
    Od: Ted <t...@w...pl>

    Czesc

    Mam taka sytuacje:

    Pcham ruch z PL do DE via tpnet, telia, colt. Brak innej trasy.
    Na kazdej jednoczesnej sesji ftp mam po okolo 150 kB/s. Sytuacja wyglada
    podobnie w obu kierunkach. Po obu stronach porty do internetu 1Gb/s.
    Ruch wewnatrz PL lub DE idzie na maksa. 1 plik kilkuGBajtowy.

    Czy to Telia z TPSA tak politykuja ruch ? mial ktos podobna sytuacje ?
    Czy mozna cos z tym zrobic ?

    pozdrawiam
    Ted

  • 2. Data: 2009-02-26 09:36:54
    Temat: Re: Czy TPsa i lub Telia politykuja ruch per sesja ?
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Ted wrote:
> [...]
    > Ruch wewnatrz PL lub DE idzie na maksa. 1 plik kilkuGBajtowy.
    >
    > Czy to Telia z TPSA tak politykuja ruch ? mial ktos podobna sytuacje ?

    Może się zdarzyć, że z powodu dużego RTT protokół TCP nie jest w stanie
    osiągnąć większej prędkości. Poczytaj na sieci o ograniczeniach w
    prędkości transmisji TCP w zależności od RTT.

    --
    Grzegorz Janoszka