  • 21. Data: 2007-11-12 19:24:32
    Temat: Re: Czy TPSA można jeszcze brać pod uwage jako dostawce grubego Internetu ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 12 Nov 2007 19:52:48 +0100, kulek wrote:

    > całą wioske i jeszcze troche :)

    chyba wpadne na kawe

    --
    futszaK
    0601061867

  • 22. Data: 2007-11-13 10:50:00
    Od: markooff <m...@i...pl>

    Dariusz Sznajder napisał(a):
    > Bo to losowe :\

    Nie tak do konca.
    Z praktyki wiem ze samo "zalatwianie" trwa bardzo rozna ilosc czasu -
    i zalezy ot przede wszystkim od lokalizacji - czyli od stopnia
    zautomatyzoawania samego procesu (a to wyglada roznie w roznych
    miastach/centralach etc.) Oczywiscie zupelnie inna jakos obslugi i
    co za tym idzie predkosc dzialania maja uslugi neo/sdi/pakiety, DSL,
    lacza ATM, ale niestety pewnych ograniczen nie da sie na razie przejsc.
    Poza tym zostajajeszcze zwykle "normalne" problemy cyzli np.
    wykorzystanie miejscowe linii (istniejace rezerwy itp)

    > Czasem ATM załatwia się szybko, a czasem przeniesienie głupiego BRI na
    > całkiem istniejące pary zajmuje 3 miesiące.
    Nie dziw sie.
    Przy tej wielkosci infrastruktury i zlozonosci procesu
    takiego "zwyklego przeniesienia" dziala to nieraz naprawde dlugo.\
    A ,koniec koncow ludzie tam pracujacy tez sa ludzmi - i zdazaja sie im
    najzwyklejsze pomylki... :)

    Przykladem moze byc sytuacja gdzie klient zamawiajacy usluge
    w telepunkcie - dowiedzial sie ze w jego lokacji sa mozliwosci techn.
    by , w pare dni pozniej - uslyszec magiczne 3 slowa BMT (brak mozliwosci
    technicznych) po probie skrosowania linii - kiedy sie okazalo ze jego
    linia wiedzie przez takie lacznice , ze nie ma najmniejszych mozliwosci
    zeby tam uzyskac wymagana predkosc/przeplywnosc ...

    Takie rzeczy tez sie zdazaja, choc nie czesto.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2007-11-13 17:39:25
    Od: "P" <...@n...com>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnfj9omn.qdj.Grzegorz@galaxy.agh.edu.pl...

    > Ciekawe, ja w stosunkowo małym mieście w Polsce "B" czekałem koło 4
    > tygodni
    > na dociągnięcie światełka z ATM, a powiększanie nie trwa dłużej niż parę
    > dni.

    Więc to widcznie nie B jak niedouczeni sądzą...

  • 24. Data: 2007-11-14 09:18:45
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Łukasz Pierzchalski pisze:
> [...]
    > miesięcy.....
    > No cóż nie trzeba mieszkać na wiosce żeby czekać na pociągnięcie internetu

    Jest jedna metoda... podpisanie umowy. Kiedy mijał termin wykonania
    instalacji poszło wypowiedzenie..... szybko całość załatwili.
    Ale nawet jak już masz upragnionego ATM'a i chcesz zrobić upgrade to
    nawet "pocałujcie nas w trąbkę" nie usłyszysz :/

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 25. Data: 2007-11-14 10:13:50
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK pisze: