  • 91. Data: 2010-12-16 21:07:14
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 09:55 PM, Marek wrote:

    > Dokładnie! To niewiele a nawet zero. Przypuszczenia to tylko
    > przypuszczenia a już w szczególności gdy wyraźnie napisałem Arturowi
    > "zweryfikuj je we własnym zakresie". Każde dochodzenie prawdy zaczyna
    > się od badania przyjętych wariantów wydarzeń. Ja zaproponowałem jakiś
    > hipotetyczny scenariusz, trafny lub kompletnie nieprawdziwy, podałem
    > adres i telefon gdzie można spróbować to zweryfikować (potwierdzić lub
    > obalić) i tyle! Co w tym niewłaściwego?
    >
    > Dajmy już temu spokój. Jak doradziłeś, chcę się zastosować do Twojego PS 2.

    Tak, na pewno warto nie wiedząc nic i mając same przypuszczenia pisać
    całe kilobajty tekstu i cały czas się wykręcać :>

    M.

  • 92. Data: 2010-12-16 21:37:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-16 21:44, Marek pisze:
    > Jak powiedziałem: szukałem w ten sposób. Przeglądałem ze 30 pozycji - w
    > zasadzie powielone informacje, że UOKIKowi coś się nie podoba i koniec
    > na tym.
    >
    > Chodzi mi o to, że piszesz "Internetu nie masz? Google nie działa?" tak
    > jakbym nie szukał tego wcześniej. Sama nie potrafiłabyś niczego wyszukać
    > - widzę z powyższego, ze próbowałaś i nic... Teraz ja mógłbym spytać
    > podobnie Ciebie o to czy Google nie działają. Prawda?

    Dostaję na bieżąco różne wiadomości, artykuły. Przeczytam i nie trzymam
    tego na dysku.
    Ty podałeś ciekawostki z 2006 roku, a od tamtej pory telefonie komórkowe
    zapłaciły na wniosek UKE już miliony zł. kar.

    --
    animka

  • 93. Data: 2010-12-20 07:42:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com>

    > NTG. Spróbuj dowiedzieć się na pl.comp.www

    Odróżniasz niusy od www ?