  • Data: 2010-12-16 20:55:48
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 15:25, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
    > Kłamiesz.
    > Zacytowanie czegoś nie dotyczącego i snucie przypuszczeń z czapy to nie
    > 'niewiele'.

    Dokładnie! To niewiele a nawet zero. Przypuszczenia to tylko
    przypuszczenia a już w szczególności gdy wyraźnie napisałem Arturowi
    "zweryfikuj je we własnym zakresie". Każde dochodzenie prawdy zaczyna
    się od badania przyjętych wariantów wydarzeń. Ja zaproponowałem jakiś
    hipotetyczny scenariusz, trafny lub kompletnie nieprawdziwy, podałem
    adres i telefon gdzie można spróbować to zweryfikować (potwierdzić lub
    obalić) i tyle! Co w tym niewłaściwego?

    Dajmy już temu spokój. Jak doradziłeś, chcę się zastosować do Twojego PS 2.