  • Data: 2010-12-14 20:34:14
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-14 16:02, TGor pisze:

    > Nie. Nie pisałeś. O katastrofie smoleńskiej też nie ale nie o tym my tu ...
    > Napisałeś, że zakładanie simlocków było (jest) bezprawne. Kol. W.G.
    > wykazał, że to bzdura a teraz się wypierasz pomimo, że W.G. dał cytat,
    > który wprost o tym mówi.

    Hmmm... wygląda na to, że używam niezrozumiałych słów dla Was. Wcale nie
    napisałem, że było/jest bezprawne lecz, że "wnioskuję to z pewnych
    przesłanek". Cytujesz fragment moich słów i tym samym zmieniasz
    całkowicie sens ich. Oto cytat nieokrojony moich słów.

    "P.S.
    Z tego co słyszałem to o czym pisałem już się faktem stało. Np. Play już
    od 1.5 roku nie stosuje SIMlocków. Wnioskuję, że te, które były -
    zostały założone bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby się upewnić i domagaj
    się swoich praw. "

    Wiesz co znaczy "wnioskować"? Abyś nie szukał po słownikach to wyręczę
    Cię: synonimem jest "implikować" lub "konkludować". Wniosek nie wyraża
    przekonania o danym fakcie lecz jest tezą, którą można obalić lub
    podtrzymać. Zwróć uwagę, że zanim sformułowałem ten wniosek zaleciłem
    zweryfikowanie sprawy podając numer telefonu, pod którym można
    dowiedzieć się szczegółów i jakie ew. nowe korzyści przysługują klientom
    gdyby sprawa okazałaby się zakończoną. Sam więc na wstępie osłabiłem
    swoją późniejszą hipotezę bazującą na przesłance.

    Obojętne jak tego nie zrozumieliście w pierwszym momencie, to
    wyjaśnienia jakie później nastąpiły:

    "Napisałem o WNIOSKOWANIU z faktu niestosowania SIMlocków przez Play od
    pewnego czasu, że jest już po sprawie."

    powinny wyraźnie wyklarować moją intencję. Po co wmawiacie mi intencje,
    których nie miałem i dużymi literami to wyróżniłem? A wyróżniłem słowo
    WNIOSKOWANIE jako PRZESŁANKĘ, na podstawie której coś sobie pomyślałem i
    co trzeba zweryfikować we wcześniej podanym przeze mnie miejscu.

    Powiedz szczerze: co zrobiłem źle chcąc pomóc koledze Arturowi podając
    linki do UOKiKu i pisząc, że z pewnej przesłanki (konkretnie: Play bez
    simlocków) wywnioskowałem, że fakt rozpraw sądowych mógł się już dokonać
    (simlocki stałyby się wtedy bezprawne) i zalecając zweryfikowanie moich
    informacji? (pewnie pominiesz to)

    A już naprawdę nie rozumiem chamstwa kolegi W.G. wobec mnie a i widzę,
    że kolega Tomek również się przyłącza do tego klubu.