    From: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy NVIDIA zamyka swój interes?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 13:37:24 +0100

    Osoba qwerty napisała na pl.comp.pecet:

    > Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hh8on7$i4p$...@a...icm.edu.pl...
    >
    > Nie, ona ma swoich klientów w dupie.

    Ludzie, co wy...

    Ostatnio chciałem ustawić 75Hz na monitorze, który oficjalnie wysyłał
    dane EDID, że tego nie obsługuje. Zacząłem od readme, w którym było
    wszystko świetnie opisane (ale nie chciało mi się aż tak bardzo
    wgłębiać w te wzory na Pixel Clock ;]). Zauważyłem też, że programiści
    musieli często babrać się w omijanie błędów X servera.

    Postanowiłem więc zapytać. Okazało się, że wsparcie dla Linuksa jest
    tylko przez forum (niby źle), no więc zakładam konto. Zdziwienie, bo
    konto już jest (założyłem wieki temu). Próbuję pisać, nie da się.
    Próbuję kontaktować się z moderatorem, też się nie da.

    Wkurzony, piszę maila na: l...@n...com "co jest!?". Następny
    dzień odpowiedź (a przecież ten mail nie do tego jest): przy zakładaniu
    konta wpisałem datę urodzenia 2000 i muszę mieć zgodę opiekuna
    prawnego ;]

    Mail do administratora forum, żeby mi to usunął, następny dzień
    odpowiedź, mam uprawnienia do pisania.

    Piszę więc wątek na forum, czas, jakość odpowiedzi i chęć pomocy możecie
    sami ocenić: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=142
    778

    Z tego co widzę supportem zajmują się sami programiści sterownika.
    Jestem mile zaskoczony wsparciem nvidii dla Linuksa.

    Marcin Kocur