  • 1. Data: 2015-11-20 09:50:30
    Temat: Czy C2D ma sens cz 2 (update reszty komponentów)
    Od: s...@g...com

    Witam
    Tydzień temu kupiłem siostrze używanego C2D za 500 zł.
    4GB ramu.
    Ma socket 1150 wiec jak ceny spadną to może się i kupi się kiedyś jakiś I5.
    Dysk też jest fajny bo ma 7200obr/min wiec nie jest źle
    Zastanawia mnie tylko jedna rzecz.
    Na dysku jest napisane że to SATA1 więc zastanawiam się
    czy plan był dobry?
    Bo za rok albo dwa okaże się że to jest wąskie gardło.
    Komp jest dell wiec nie wiem jaka jest płyta główna.
    Można to jakoś sprawdzić?

    I druga kwestia dołożyć jeszcze 4GB Ramu?
    Zastosowanie office + FB.

  • 2. Data: 2015-11-20 10:19:02
    Temat: Re: Czy C2D ma sens cz 2 (update reszty komponentów)
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    ps.com...
[...]

    ========================

    Zaparzyłem siostrze herbatę.
    Zrobiłem ją z rozpuszczalnej kawy.
    I druga kwestia nasypałem 2 łyżeczki cukru,
    dospyać jeszcze?
    Zastosowanie - popijanie śniadaniowe.

    Sorry, nie mogłem się powstrzymać.
    Albo C2D albo socket 1150.
    Potrafisz stwierdzić jaki socket i co napisane na dysku
    a nie możesz odczytać co napisane na płycie (albo
    znaleźć na witrynie Della po wersji modelowej komputera?
    Ilość pamięci to rzecz względna. Jednym sytarcza nawet 2GB
    inni uważają za absplutne minimum 4 a innym mało jest 8GB
    (oczywiście do samego internetu).

    Za rok, dwa powiadasz wąksie gardło? To chyba będzie można
    wydać ok.100-200zł na nowszy choć też używany szybszy dysk.
    Za rok, dwa to i nowe SSD mogą już tak kosztować.

  • 3. Data: 2015-11-20 10:32:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 10:19, Piotr pisze:

> [...]
    > wydać ok.100-200zł na nowszy choć też używany szybszy dysk.
    > Za rok, dwa to i nowe SSD mogą już tak kosztować.

    Uważasz że szybszy dysk przyspieszy na starym kontrolerze ?
    Uważasz że za dwa lata ceny dysków SSD zrównają się z cenami
    mechanicznych ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-11-20 10:43:47
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 10:19, Piotr pisze:

    > Zastosowanie office + FB.
    >
    > ========================
    >
    > {bełkot}
    >
    > Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

    Cytujesz jak cipa. Nie mogłem się powstrzymać.

  • 5. Data: 2015-11-20 12:09:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 00:50:30 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Witam
    > Tydzień temu kupiłem siostrze używanego C2D za 500 zł.
    > 4GB ramu.
    > Ma socket 1150 wiec jak ceny spadną to może się i kupi się kiedyś jakiś I5.

    Core 2 Duo na socket 1150? Przepraszam, że co?

    > Dysk też jest fajny bo ma 7200obr/min wiec nie jest źle

    No przyjemniejszy jest 7200 rpm, niż 5400. To fakt. Ale cudów tu nie ma.

    > Zastanawia mnie tylko jedna rzecz.
    > Na dysku jest napisane że to SATA1 więc zastanawiam się
    > czy plan był dobry?

    Socket 1150 i SATA1? W jakiej rzeczywistości?

    > Bo za rok albo dwa okaże się że to jest wąskie gardło.
    > Komp jest dell wiec nie wiem jaka jest płyta główna.
    > Można to jakoś sprawdzić?

    Można. CPU-Z, HWiNFO. Tymi programami sprawdzisz konfigurację. Na razie to
    opowiadasz jakieś bajki.

    > I druga kwestia dołożyć jeszcze 4GB Ramu?
    > Zastosowanie office + FB.

    RAMu nigdy nie jest zbyt dużo. :)

    [ Kłamstwo to wina dwóch osób. Jedna mówi, druga słucha. ]
    [ (Homer Simpson) ]

  • 6. Data: 2015-11-20 14:53:54
    Od: s...@g...com

    > Core 2 Duo na socket 1150? Przepraszam, że co?
    Racja Pentium G630 i Socket 1155

    > Socket 1150 i SATA1? W jakiej rzeczywistości?

    Socket 1155 i Sata 1(na dysku tak było napisane)

  • 7. Data: 2015-11-20 17:24:09
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Socket 1155 i Sata 1(na dysku tak było napisane)

    No im głębiej, tym ciemniej... Nie dość, że teraz już socket 1155, to
    jeszcze dysk przez to podłączasz... Zaraz się okaże, że karta graficzna jest
    na WiFi ale słabo chodzi, bo się toner skończył

  • 8. Data: 2015-11-20 18:41:20
    Od: Tero <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 09:50, s...@g...com pisze:
    > Witam
    > Tydzień temu kupiłem siostrze używanego C2D za 500 zł.

    właśnie znalazłem na śmietniku rozbity laptop Y550 C2d T6600 3gb ram
    dysk 320, wszystkko chodzi ale rozbita matryca, na zewnętrznym monitorze
    działa

    warto to naprawiać?>

  • 9. Data: 2015-11-20 19:08:34
    Od: s...@g...com

    Przepraszam ale zakręcony mam dziś dzień miałem :(

    zacznijmy jeszcze raz

    kupiłem polesingowe takie coś:
    procesor Intel G630 2x 2,7GHz
    Ram 8 GB
    Grafika Integra
    Dysk 250GB 7200rpm SataI
    +

    http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/da
    ta-sheets/en/Documents/optiplex-390-spec-sheet-final
    .pdf

    coś jeszcze moge?

  • 10. Data: 2015-11-21 02:21:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 10:08:34 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > +
    >
    > http://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/da
    ta-sheets/en/Documents/optiplex-390-spec-sheet-final

    Tak. uruchomić HWiNFO lub podobny soft i podać konkrety.

    [ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen. ]
    [ (Juan C. Santiago) ]