  • 1. Data: 2007-12-04 07:19:44
    Temat: Czy Arnold Buzdygan to troll ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Juz w czwartek rozprawa (moze byc ciekawa jak sobie sad poradzi i co
    biegli na to) , i nie piszcie mi ze ten smieszny człek
    nie jest problemm polskiego internetu :)

    http://wiadomosci.onet.pl/1652155,69,item.html

  • 2. Data: 2007-12-04 08:10:50
    Temat: Re: Czy Arnold Buzdygan to troll ?
    Od: wer <b...@n...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Juz w czwartek rozprawa (moze byc ciekawa jak sobie sad poradzi i co
    > biegli na to) , i nie piszcie mi ze ten smieszny człek
    > nie jest problemm polskiego internetu :)
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1652155,69,item.html

    A nie pozwał ich za przetwarzanie jego danych osobowych? ;)

    wer

  • 3. Data: 2007-12-04 08:56:46
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/1652155,69,item.html
    <cytata>
    Buzdygan uważa, że nazywanie go trollem jest obraźliwe i narusza jego
    dobra osobiste. - To bardzo obrzydliwe określenie w sferze internetu,
    wykluczające totalnie. Coś jak "pedofil" w pozostałych przypadkach
    </cytata>
    Czasy samokrytyki nie minely ;p

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2007-12-04 10:21:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Juz w czwartek rozprawa (moze byc ciekawa jak sobie sad poradzi i co
    > biegli na to) , i nie piszcie mi ze ten smieszny człek
    > nie jest problemm polskiego internetu :)

    Tkwi w tym pewna sprzecznosc - trolling zeby udowodnic nie bycie
    trollem, sadze ze jest szansa ze sad po zapoznaniu sie z opinia
    bieglych moze w interesujacy sposob dokonac pewnego oficjalnego
    usankcjonowania ;)

    /natomiast dzieki temu np. w tv padlo slowo Usenet, co jest dodatkowa
    rzadkoscia/

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 5. Data: 2007-12-04 10:22:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

  • 6. Data: 2007-12-04 21:09:59
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > (...), sadze ze jest szansa ze sad po zapoznaniu sie z opinia
    > bieglych moze w interesujacy sposob dokonac pewnego oficjalnego
    > usankcjonowania ;)

    A jeśli biegli przedstawią klasyfikację trolli usenetowych,
    może nawet zostanie oficjalnie przypisany do określonego
    typu ;-)

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 7. Data: 2007-12-05 06:54:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 22:09:59 +0100, Lukasz Kozicki napisał(a):

    > A jeśli biegli przedstawią klasyfikację trolli usenetowych, może nawet
    > zostanie oficjalnie przypisany do określonego typu ;-)

    Albo raczej potwierdzi, że ten gatunek wcale nie jest na wymarciu, więc i
    nie musi być pod ochroną :)

    Xenocide

  • 8. Data: 2007-12-06 20:08:37
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    <...>
    No i stalo sie - nasz ulubieniec mial kilkuminutowego spota w tvp1.
    Jeszcze kiedys zbierze te 100k podpisow :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 9. Data: 2007-12-06 21:27:12
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:

    > No i stalo sie - nasz ulubieniec mial kilkuminutowego spota w tvp1.
    > Jeszcze kiedys zbierze te 100k podpisow :)

    w TVN w Faktach tez miał swój show :P

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2007-12-07 17:41:01
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w
    wiadomości news:fj39p4$rm0$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > usankcjonowania ;)
    >
    > /natomiast dzieki temu np. w tv padlo slowo Usenet, co jest dodatkowa

    Jak wymówili? juznet, czy u-se-net?