  • 21. Data: 2013-06-03 10:48:59
    Temat: Re: Czy A4 płatna od Tarnowa ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał
    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> 120km) istnial bez stacji i sie zylo a co najwazniejsze bylo

    Jak sie jedzie dalej, to nie chce sie czlowiekowi co chwila tankowac.
    A potem wjezdza w taka autostrade i mysli - "gdzies tu u licha musi
    byc w koncu stacja".
    A tu niespodzianka - nie ma i nie ma ..

    >O ile się wie o tym, że NIGDZIE po drodze nie można zatankować. Teraz
    >wiem i nie ma problemu, ale za pierwszym razem było mało fajnie choć
    >nigdy do tej pory nie zdażyło mi się zostać na środku drogi z pustym
    >bakiem.

    Nie wiem jak tam - ale na A4 byly zachecajace znaczki - stacja w lewo
    6km, stacja w prawo 4 km, ale czy to czlowiek wpadnie na to ze
    naprawde trzeba 6 km w bok od autostrady zjechac, bo przez 100 km nie
    bedzie okazji ?

    Ale nie narzekajcie - ponoc brak paliwa na autostradzie to jedna z
    glownych awarii naprawianych przez assistance na zachodzie.
    A jak w Niemczech policja dopadnie czlowieka wczesniej niz ADAC, to
    musi jeszcze 10 euro im zaplacic :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-06-03 14:00:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil/Endurorider.pl wrote:
    > Użytkownik "Agent 23908" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To samo chciałem napisać. W Tarnowie na stacji pytałem czy ludzie
    > często przyjeżdzają z buteleczką po benzynę a pan na to "Nie
    > przyjeżdżają często, ale przychodzą non stop" Bezmyślnego penisa,
    > który oddał tak długi odcinek bez żadnej stacji powinni odstrzelić.

    ila tam jest kilometrów 200 ? przecież na rezerwie sie zwykle ze 100 km
    przejedzie.

  • 23. Data: 2013-06-03 14:05:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-03, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ila tam jest kilometrów 200 ? przecież na rezerwie sie zwykle ze 100 km
    > przejedzie.

    No ale jak sie caly czas na rezerwie jezdzi to skad wiedziec ile jeszcze
    jej zostalo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-06-03 14:15:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał
    >ila tam jest kilometrów 200 ? przecież na rezerwie sie zwykle ze
    >100 km przejedzie.

    Byl czas gdy z Wroclawia do Gliwic bylo 160km a stacji przy drodze
    zadnej.

    Od Zgorzelca do Wroclawia teraz nie jest duzo lepiej ...

    J.

  • 25. Data: 2013-06-03 15:33:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > I tak w końcu wszystko będzie płatne w tym para państwie...

    Nadchodzi czas na zbawiciela!

  • 26. Data: 2013-06-03 18:09:39
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Nadchodzi czas na zbawiciela!

    Ducha z pl.misc.samochody który uzdrowi wszystkich!

  • 27. Data: 2013-06-03 18:39:09
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >ila tam jest kilometrów 200 ?

    ok. 100 km

  • 28. Data: 2013-06-03 20:07:30
    Od: <6...@5...200730.invalid> (Tom N)

    J.F w

    > Jak sie jedzie dalej, to nie chce sie czlowiekowi co chwila tankowac.

    Tylko sie planuje

    > A potem wjezdza w taka autostrade i mysli

    Albo nie myśli i nie planuje

    > Nie wiem jak tam - ale na A4 byly zachecajace znaczki

    Ależ Jarku, mowa o A4...

    > Ale nie narzekajcie

    Hmm, w 30 maja 2013 jechałem tam (Tarnów-Kraków), dzisiaj wracałem (Kraków
    Tarnów) zarówno w czwartek, jak i dzisiaj wir w baku (149 km/h wg GPS), nikt
    mnie nie wyprzedzał w czwartek, dzisiaj praktycznie też.

    No i jakoś kurcze te 80 km przejechałem we czwartek i dzisiaj, i tankować
    nie musiałem, owszem, średnia na 240km we czwartek z powodu A4 wzrosła z 7.2
    na 8.8, a dzisiaj z 7.8 na 9.1, ale i tak co najmniej na kolejne 200 km
    paliwa w baku było...

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2013-06-03 21:45:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F w
    >Tylko sie planuje

    >Albo nie myśli i nie planuje

    >Ależ Jarku, mowa o A4...

    W miedzyczasie zeszlo na A2.

    A i A4 rozna jest, do Tarnowa akurat nie moze byc dlugo bez stacji, bo
    od Krakowa to ile tam - 70 km ?

> [...]
    >mnie nie wyprzedzał w czwartek, dzisiaj praktycznie też.
    >No i jakoś kurcze te 80 km przejechałem we czwartek i dzisiaj, i

    Pojedz kiedys do Drezna i z powrotem, to latwiej zrozumiesz :-P

    >owszem, średnia na 240km we czwartek z powodu A4 wzrosła z 7.2
    >na 8.8, a dzisiaj z 7.8 na 9.1,

    No i tak mozna planowac :-P
    A jak kto ma mocnejszy silnik i na 149 sie nie skonczy ? :-P

    J.

  • 30. Data: 2013-06-03 21:48:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > No ale jak sie caly czas na rezerwie jezdzi to skad wiedziec ile
    > jeszcze jej zostalo?

    ja tak kiedys na rezerwie na Chorwacji jechałem, jak juz wjechałem na
    stację to mi pod dystrybutorem silnik zgasł :)

    zabawa była przednia bo jechałem już na oparach więc wyłaczyłem wszystko co
    prad zjada i prawie nie hamowałem na zakrętach a było ich bardzo dużo :)

    po przeprawie promowej okazało sie że na wyspie tam gdzie przypłyneliśmy nie
    ma stacji jest dopiero po drugiej stronie wyspy :)