  • Data: 2013-06-03 10:48:59
    Temat: Re: Czy A4 płatna od Tarnowa ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał
    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> 120km) istnial bez stacji i sie zylo a co najwazniejsze bylo

    Jak sie jedzie dalej, to nie chce sie czlowiekowi co chwila tankowac.
    A potem wjezdza w taka autostrade i mysli - "gdzies tu u licha musi
    byc w koncu stacja".
    A tu niespodzianka - nie ma i nie ma ..

    >O ile się wie o tym, że NIGDZIE po drodze nie można zatankować. Teraz
    >wiem i nie ma problemu, ale za pierwszym razem było mało fajnie choć
    >nigdy do tej pory nie zdażyło mi się zostać na środku drogi z pustym
    >bakiem.

    Nie wiem jak tam - ale na A4 byly zachecajace znaczki - stacja w lewo
    6km, stacja w prawo 4 km, ale czy to czlowiek wpadnie na to ze
    naprawde trzeba 6 km w bok od autostrady zjechac, bo przez 100 km nie
    bedzie okazji ?

    Ale nie narzekajcie - ponoc brak paliwa na autostradzie to jedna z
    glownych awarii naprawianych przez assistance na zachodzie.
    A jak w Niemczech policja dopadnie czlowieka wczesniej niz ADAC, to
    musi jeszcze 10 euro im zaplacic :-)

    J.