eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzujnik temperatury w VAGowym 1.8TRe: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
  • Data: 2012-02-20 16:02:00
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20.02.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    >>>>> @-3km to jest jak najbardziej OK. Jakbyś dłużej czekał w benzynie na
    >>>>> rozgrzanie auta to bym się martwił, a tak to masz prawidłowo
    >>>>
    >>>> Jeśli wcześniej przy tej samej temperaturze było krócej to na 95%
    >>>> termostat do wymiany.
    >>>
    >>> Tego niestety nie wiem, jest tak odkąd kupiłem, porównuję po prostu z
    >>> innymi samochodami jakie miałem (diesli unikam).
    >>
    >> Przejedź się półtora kilometra, odkręć ogrzewanie na chwilę na maksa -
    >> jak poleci ciepłe (cieplejsze) to znaczy, że temperatura w małym obiegu
    >> już się podniosła. I w tym momencie (już leci ciepłe, wskazówka jeszcze
    >> nie poszła do góry) pomacaj wlot do chłodnicy. Jak zimny - to dobrze,
    >> jak ciepły - termostat do wymiany.
    >
    > Nawiew zaczyna dmuchać cieplejszym znacznie wcześniej, niż wskaźnik
    > temperatury się poruszy, więc pewnie tak ma być.

    Temperaturę roboczą masz w przedziale 95-115 stopni, nagrzewnica całkiem
    nieźle nagrzewa powietrze jak jest jeszcze sporo zimniejsza - bez sensu
    czekać w zimnym samochodzie, skoro można wcześniej grzać :)

    > Obmacam chłodnicę jak radzisz.

    Nie chłodnicę, wąż który prowadzi do chłodnicy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: