  • Data: 2010-05-04 21:33:52
    Temat: Re: Czujnik położenia szczura pod ziemią
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie byłby problem, woda deszczowa zmieniałaby pojemność dość powoli,
    > aby procesor odróżnił to od zmian wynikających z nadejścia zwierza,
    > gorzej, że trzeba by to chyba włożyć w tunel.

    pomyślałem o czujniku z WY cyfrowym, a z tym byłby? problem z odpowiednim
    wyregulowaniem progu czułości, takich w WY analogowym nie widziałem co
    oczywiście nie oznacza że ich nie ma, nie miałem potrzeby stosowania
    takowych i nie szukałem ofert,
    są zdaje się takie do pracy w przestrzeniach zagrożonych wybuchem więc do
    nich potrzebny jest wzmacniacz i tu pewnie można by kombinować, tylko że
    pewnie koszty powalają,
    nawet nie jest tak źle jak myślałem np.
    http://www.ifm-electronic.com/ifmpl/web/dsfs!KI5030.
    html