    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujnik koloru.
    Date: Tue, 22 Nov 2011 14:13:31 +0100

    > Słyszałem dobre opinie o czujnikach firmy Sick, ale osobiście nie
    > używałem.
    > Spytaj się ich, niech ci zaproponują.

    Mogę potwierdzić dobrą opinię o Sickach. Używałem encoderów Kubler, które
    potrafiły polecieć. Jeden z nich rozebrałem i okazało się, że było kiepsko z
    lutowaniem. Potem przeszedłem na Sicka i mam spokój. Ponadto używałem
    polskich czujników indukcyjnych zbliżeniowych, z którymi były problemy na
    badaniach CE. Zamieniliśmy na czujniki Sicka i w mojej obecności przeszły
    pomyślnie badania EMC. Zatem ja o Sicku mam dobre zdanie, używam, dobrze się
    sprawuje.

    Robbo