  • 1. Data: 2016-02-12 14:59:01
    Temat: Czujnik gazu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W pewnym przyrządzie do pomiaru stężenia gazów szkodliwych, typ Rotest
    Electronic 3, firma Rothenberger, najprawdopodobniej wysiadł czujnik. Tu
    załączam 2 zdjęcia, z czujnikiem tkwiącym w sondzie bez osłonki i z
    wyjętym czujnikiem.
    http://www.tinypic.pl/ik7lx44tj3v3
    http://www.tinypic.pl/foh4jga50ts0
    Pomiar oporności multimetrem daje 4,1 kom między
    środkową a dowolną zewnętrzną nóżką (między którymi jest zwarcie).
    Czy ktoś się spotkał z takim przyrządem i umiałby powiedzieć jaką
    oporność powinien mieć czujnik lub gdzie go kupić? (dystrybutor na
    Polskę udaje głupa :)
    Fajnie też by było wiedzieć jak to coś działa. 3 nogi to mi się
    narzucają z różnicowością, ale te oporności przejścia rozbijają pomysł.
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują

  • 2. Data: 2016-02-12 15:54:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedna noga wspolna, kolejna to grzalka i nastepna wyjscie sygnalu.

  • 3. Data: 2016-02-12 18:13:41
    Temat: Re: Czujnik gazu
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > Fajnie też by było wiedzieć jak to coś działa. 3 nogi to mi się
    > narzucają z różnicowością, ale te oporności przejścia rozbijają pomysł.

    Maritex ma dużo czujników. Na dole pierwszej strony są trzypinowe:
    https://www.maritex.com.pl/pl/figaro-p-21999

    --
    pozdrawiam
    MD