  • 71. Data: 2012-02-08 22:05:41
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jgu2an$2rqo$1@news2.ipartners.pl...

    > < co daje nam milionowe zwielokrotnienie mocy..
    > tego juz nei komentujmy
    >
    > Generalnie chcialbym posiedziec na takim wykladzie:)

    Masz az tak mocne miesnie brzucha ?? ;)

  • 72. Data: 2012-02-08 23:56:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ekspert" 4f328232$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > Krzywonos, gdzie wykładam charytatywnie, to dowie się Pan że nic nie jest zasilane
    napięciem, lecz prądem, a dokładniej mocą owego
    > prądu.

    No właśnie -- mocą. A zwiększanie napięcia nic nie
    daje -- w transformatorze zwiększenie napięcia da
    zmniejszenie prądu. Po uwzględnieniu strat mocy ubędzie.

    > Więc nie wysokość napięcia jest istotna, lecz moc, napięcie to kwestia techniczna,
    a jego wysokość w bardzo prosty sposób można
    > zwiększyć dowolnym wielostopniowym powielaczem napięcia, lub dowolną anteną z
    miliardem zwojów zbudowanych z nanorurek.

    > Natomiast wymaganą moc do zasilenia czipu można bardzo łatwo łatwo zwielokrotnić
    przez magazynowanie, np: magazynując ją w czasie
    > jednej

    A to już [niemal] coś innego -- można godzinę ładować akumulator
    samochodowy, aby raz, w czasie paru sekund, uruchomić samochodowy
    silnik za pomocą rozrusznika pobierającego szokujące [ciemne -- aż
    żarówki przygasają] moce.

    > sekundy i uwalniając w mikro sekundowym impulsie, co daje nam milionowe
    zwielokrotnienie mocy, to tyle odnośnie free korepetycji
    > dla Pana, proszę o wyrozumiałość, uwagę i kulturę, dziękuję.

    Gdzie jest magazynowa ta energia? [bo raczej trudno moc magazynować]
    W kondensatorze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2012-02-08 23:59:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "L501 aneryS" 4f32d97a$...@n...home.net.pl

    > telefon znane (i ogólnodostępne - UGD), od dawna umie. Kiedyś umiał nawet obudzić
    wyłączony komputer, no, tak mówił, z sieci,
    > przez jego kartę sieciową. Ale ktoś mu nawet podał IP, port, godzinę o której
    będzie przy

    A mnie wyśmiano przed 20 laty, gdy stwierdziłem, że nie można zdalnie
    włączyć wyłączonego ze ściany :) komputera za pomocą internetu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2012-02-09 00:05:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Luke" 4f328b78$0$1262$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma Pan racji. Otóż jest zasilane pracą, wykonaną przez moc owego prądu ;)

    Jakoś tak -- jedna watosekunda to joulek.
    (moc jednego wata da w ciągu jednej sekundy energię (wykona pracę) jednego dżula)

    > Mocy nie da się magazynować, można magazynować energię.

    Można, można -- wystarczy zmagazynować, czyli zgromadzić źródła mocy.
    Jedno źródło daje 2 waty, więc dwa takie źródła dają razem 4 waty. ;)

    () Na wypadek awarii zgromadziliśmy wszystkie agregaty prądotwórcze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2012-02-09 00:09:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wchpikus" jgu2an$2rqo$...@n...ipartners.pl

    > <a jego wysokość
    > Nie ta epoka:)
    > Wysokosc napiecia, chyba mierzona miarka:)

    A 'wielkość napięcia' czy 'wartość napięcia' -- może być?
    Napięcie to różnica potencjału, więc raczej nie może być wysokie. :)
    (choć czasami bywa -- 'niskie' i 'wysokie', a nawet 'najwyższe')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2012-02-09 00:26:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dariusz K. Ładziak" 4f32e7b8$0$26701$6...@n...neostrada.pl

    : Expierd wciąż (albo jego podróba również) wyznaje spiskową teorię dziejów.

    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,94881,749
    6870,Bezprzewodowe_przesylanie_pradu.html

    Ten zbudowany przez Intela zestaw WREL dostarczał energię 60-watowej żarówce, bez
    żadnych kabli.

    dnia 26 stycznia 2010 roku

    Teraz może być lepiej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2012-02-09 00:42:09
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > A w ogóle w jakiej dziedzinie jesteś ekspertem?

    Nie wiesz? We wszystkim! :) Kolegi Darka twórczość bywało, że mi bokiem z
    przejedzenia wychodziła :)
    Na poważnie - jest tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego.

  • 78. Data: 2012-02-09 00:42:42
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Pewnie ma jakieś femtoantenki.

    Femto? Atto!

  • 79. Data: 2012-02-09 00:48:29
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:jgv3to$hjo$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dziejów.
    >

    > http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,94881,749
    6870,Bezprzewodowe_przesylanie_pradu.html

    Takie doświadczenie na fizie w podstawówce robiło się :)) Wersja z maszyną
    elektrostatyczną i butelkami lejdejskimi, praz odpowiednio ukształtowanymi
    drutami.

    > Ten zbudowany przez Intela zestaw WREL dostarczał energię 60-watowej
    > żarówce, bez żadnych kabli.
    >
    > dnia 26 stycznia 2010 roku
    >
    > Teraz może być lepiej. :)

    Coś mi się zdaje, że jednak nie tędy droga - za dużo pójdzie na
    rozproszenie. Ale zaczynają, próbują... Ale na razie, to na malutkie
    odległości to widzę.

  • 80. Data: 2012-02-09 00:54:15
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:jgv2jl$f5s$1@inews.gazeta.pl...

    > "L501 aneryS" 4f32d97a$...@n...home.net.pl

    > A mnie wyśmiano przed 20 laty, gdy stwierdziłem, że nie można zdalnie
    > włączyć wyłączonego ze ściany :) komputera za pomocą internetu.

    No, komputer zdaje mi się miał być fizycznie do sieci włączony, tylko
    znajdować się w stanie, w jakim jest po power-off... :)
    Ale wiesz, jak to z ludźmi, pewnych rzeczy nie wytłumaczysz, kopniesz w
    dupę, to rozpowiadać będzie, ze się czasoprzestrzeń zakrzywiła i oko cyklopa
    (vel kakaowe) skoczyło do przodu :P Nie wytłumaczysz, ze właśnie, osobiście,
    kopnąłeś go w dupę...