  • Data: 2012-02-13 00:04:22
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4f36e408$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...
    > Troszeczkę dziwnie dyskutujecie. Widzę tutaj "drobny" problem, że nie
    > robicie różnicy między mocą, a energią. To nie jest science fiction, że z
    > bateryjki, powiedzmy 6F22, uzyskamy moc 1kW, na przykład z lampy
    > błyskowej.

    Ile? Kilowata??? Wiesz - mnie zawsze z obliczeń około kilkudziesięciu
    kilowatów wychodziło...

    ==

    Proste obliczenie - przykładowo, na jednej lampie, na tabliczce znamionowej
    miałem takie dane - czas błysku 1/2000s, energia błysku 10J, czyli Ws,
    prosta matematyka - 20 kW mocy w błysku (oczywiście, zakładajac
    stuprocentową sprawność). Baterie - dwa paluszki R6.