  • Data: 2012-02-08 12:26:28
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    news:jgteoe$cmb$1@inews.gazeta.pl...

    > W markecie moze tak, ale np w tramwaju ? wystarcza dwie cewki zeby kupic
    > bilety na koszt pasazera obok czy trzeba troche elektroniki dokleic ?

    Nie dajmy sie zwariowac ;)
    dla "uczulonych" cvv mozna wydrapac/zakleic/zamalowac
    zas antene mozna uszkodzic albo wkladac karte do ekran-etui

    Jak na razie temat z hakowaniem RFID wydaje mi sie na tyle egzotyczny
    i malo rozpowszechniony ze osobiscie sie nie obawiam
    a nawet gdyby ktos "przewiozl" mnie na te 3 operacje bezpinowe ?
    po 50zl, to tez nie jest to jakis znowu dramat zeby sie wieszac z tego powodu
    :]

    Jesli pojawia sie oszustwa tego typu, .... a poki co cisza
    to bedzie jeszcze czas podjac stosowne kroki ;)

    Pozdro