  • 11. Data: 2011-11-14 18:19:36
    Temat: Re: Czikago, Illinois
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 18:04, Pszemol pisze:

    > Nie jestem lokalnym rzecznikiem prasowym Apple - nie mam
    > obowiązku odnoszenia się do każdego wątku dotyczącego tej

    Jednak robisz to jak zawodowiec. Aż trudno uwierzyć, że za darmo...

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-11-14 18:47:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Jednak robisz to jak zawodowiec. Aż trudno uwierzyć, że za darmo...

    Dziękuję za komplement. Nie wiem czy w pełni zasłużony.

  • 13. Data: 2011-11-14 18:49:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> wrote in message

    > Milijardów!

    O ile się ostatnio coś nie zmieniło znacznie to z tego
    co pamiętam liczebność mieszkańców USA sięga jakieś
    280-300 milionów ludzi, więc daleko do miliardów.
    Może pomyliło Ci się coś z liczebnością całej populacji Ziemi?
    Niedawno stuknęło nam 7 miliardów według obliczeń.

  • 14. Data: 2011-11-14 19:01:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 19:47, Pszemol pisze:

    > Dziękuję za komplement. Nie wiem czy w pełni zasłużony.

    Proszę bardzo, zasłużyłeś.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2011-11-15 00:10:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-14 19:19, DoQ wysłał(a) wiadomość:

    > Jednak robisz to jak zawodowiec. Aż trudno uwierzyć, że za darmo...

    Może w iNiebie na iWyznawców czekają iHurysy? ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-11-15 09:14:00
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 15 11 2011 1:10, Krystek pisze:

    > Może w iNiebie na iWyznawców czekają iHurysy? ;)

    Ale najpierw trzeba zabić nie Apple'owy fon ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 17. Data: 2011-11-20 17:26:29
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-11-13 01:05, Waldek Godel pisze:
    > http://www.theregister.co.uk/2011/11/11/man_arrested
    _for_iphone_911/

    > Jakoś nie zauważyłem, żeby azbestowy troll wyłaził z szamba w cytatach
    > ostatnio. Przypadek? A może po prostu już go nikt nie cytuje?

    Vvaldek, I'luff U

    --
    F'pockokah az przytópęm