  • 1. Data: 2011-11-13 00:05:11
    Temat: Czikago, Illinois
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://www.theregister.co.uk/2011/11/11/man_arrested
    _for_iphone_911/

    Jakoś nie zauważyłem, żeby azbestowy troll wyłaził z szamba w cytatach
    ostatnio. Przypadek? A może po prostu już go nikt nie cytuje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 2. Data: 2011-11-13 00:40:45
    Temat: Re: Czikago, Illinois
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-13 01:05, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
    > Jakoś nie zauważyłem, żeby azbestowy troll wyłaził z szamba w cytatach
    > ostatnio. Przypadek? A może po prostu już go nikt nie cytuje?

    Dobrze, że The Register nie cytuje jego grupowych wpisów ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-11-13 13:46:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-11-13 01:05, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
    >
    > Dobrze, że The Register nie cytuje jego grupowych wpisów ;)

    Ciekawe jest to, że ktoś kto mnie tak strasznie nie lubi
    że mnie filtruje ciągle jednak o mnie myśli i sobie marzy :-)

    Swoją drogą ten pijaczek dzwonił na policję ze wsi Bristol, IL nie z
    Chicago:
    http://www.thesmokinggun.com/buster/illinois/man-cal
    ls-911-over-broken-iphone-874903
    http://i.cdn.turner.com/dr/teg/tsg/release/sites/def
    ault/files/assets/iphone911caller.jpg
    http://maps.google.com/maps/place?ftid=0x880ee9422e3
    0e2b5:0x2e41abd5d9f234
    Tak swoją drogą jest to bardzo fascynujący nius - dzięki Waldek
    że poinformowałeś grupę o telefonach komórkowych o tym
    niezwykle interesującym zdarzeniu... :-))

  • 4. Data: 2011-11-13 15:30:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-13 14:46, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
> [...]

    > że poinformowałeś grupę o telefonach komórkowych o tym
    > niezwykle interesującym zdarzeniu... :-))

    No, ba! Wiadomo teraz jaki poziom inteligencji prezentuje przeciętny
    juzer ajfona :P

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-11-14 10:06:12
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    0e2b5:0x2e41abd5d9f234

    > No, ba! Wiadomo teraz jaki poziom inteligencji prezentuje przeciętny juzer ajfona

    Teraz się popisales. Wiadomo jedynie przecietne IQ przeciętnego mieszkańca
    USA i tyle

    --
    Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej

  • 6. Data: 2011-11-14 14:30:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-14 11:06, m0rt1 wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    0e2b5:0x2e41abd5d9f234

    > Teraz się popisales. Wiadomo jedynie przecietne IQ przeciętnego mieszkańca

    Ojej. A myślałeś, że my wszyscy tu tak na poważnie? <smuteczek> :(

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2011-11-14 16:50:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message

    > Teraz się popisales. Wiadomo jedynie przecietne IQ przeciętnego mieszkańca
    > USA i tyle

    Obydwaj się "popisaliście" skoro na podstawie JEDNEJ
    próbki wyciągacie wnioski na temat przeciętnej dla
    przecież setek milionów ludzi.

  • 8. Data: 2011-11-14 16:57:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 17:50, Pszemol pisze:

    > Obydwaj się "popisaliście" skoro na podstawie JEDNEJ
    > próbki wyciągacie wnioski na temat przeciętnej dla
    > przecież setek milionów ludzi.

    Było jeszcze o pryszczersach:
    http://applefobia.blox.pl/2011/09/Siedem-raz-glupszy
    -I-nadal-pryszczaty.html

    Ale jakoś pominąłeś...

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-11-14 17:04:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Było jeszcze o pryszczersach:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/09/Siedem-raz-glupszy
    -I-nadal-pryszczaty.html

    > Ale jakoś pominąłeś...

    Nie jestem lokalnym rzecznikiem prasowym Apple - nie mam
    obowiązku odnoszenia się do każdego wątku dotyczącego tej
    firmy na tej grupie - ktoś dobrze podsumował już tą statystykę
    wcześniej i wypowiedział się na temat bardzo małej liczby
    kupujących w stosunku do całkowitej liczby iPhonów w użytku.
    Nie widzę powodu dodawania czegokolwiek w tym temacie.

  • 10. Data: 2011-11-14 17:11:19
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 14.11.2011 17:50, Pszemol wrote:

    > Obydwaj się "popisaliście" skoro na podstawie JEDNEJ
    > próbki wyciągacie wnioski na temat przeciętnej dla
    > przecież setek milionów ludzi.

    Milijardów!

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz
    --
    - Jaka jest największa anomalia fizjologiczno-polityczna?
    - Członek wysunięty z ramienia na czoło.