  • 1. Data: 2010-03-31 18:52:23
    Temat: Części do Forda w necie?
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Szukaw w sieci sklepu z dobrą cena części do Forda. Dokładnie szukam
    tylnego wahacza do mondeo MKI kombi oraz plastikowego "pampersa" pod
    silnik.

  • 2. Data: 2010-03-31 19:17:58
    Temat: Re: Części do Forda w necie?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 18:52:23 +0200, cranky napisał(a):

    > Witam
    > Szukaw w sieci sklepu z dobrą cena części do Forda. D

    Kiedyś, jak ujeżdżałem Escorta, korzystałem z usług tego sklepu:
    http://ford.sklep.pl/ - w miarę kompetentny i szybki sprzedawca.
    Zobacz, skontaktuj się - może znajdziesz to co potrzebujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-03-31 20:01:40
    Od: "Man-Fred" <m...@d...krakow.pl>

    ewcar.pl

  • 4. Data: 2010-04-01 09:14:03
    Od: celuloz <c...@p...onet.pl>

    On 31 Mar, 18:52, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Szukaw w sieci sklepu z dobrą cena części do Forda. Dokładnie szukam
    > tylnego wahacza do mondeo MKI kombi oraz plastikowego "pampersa" pod
    > silnik.

    ja korzystałem ostatnio z www.iparts.pl
    kupowałem częsci do zawieszenia, okazalo sie że niepotrzebnie i nie
    robili problemu ze zwrotem kasy, co nie jest jeszcze regułą w polskim
    necie