  • 11. Data: 2012-02-01 09:24:35
    Temat: Re: Czerwone i cieknie spod auta
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

    mróz-> wieksza gęstość->możliwy wzrost ciśnienia -> wykrycie słabych miejsc
    w układzie.

  • 12. Data: 2012-02-01 10:54:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 00:52:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

    Licho wie, chlodniczka byla zalozona niedawno. Moze zle zakuto polaczenie z
    przewodem cisnieniowym. Mechaniczne uszkodzenie raczej odpada, jest
    schowana.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-02-01 20:31:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut
    > przygotowanych na zimę?
    to są pojedyncze przypadki! Mój 12letni HDi pali "od pierwszego" na
    paliwie z października. Do zimy częściowo przygotowany. znaczy mam
    karimat pod tyłek, ale nie mam drapaczki do szyb.
    :)

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-02-01 22:35:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-01 20:31, ToMasz pisze:
> [...]
    > paliwie z października. Do zimy częściowo przygotowany. znaczy mam
    > karimat pod tyłek, ale nie mam drapaczki do szyb.

    Ciiiicho. Przeca zgodnie z krążącym w sieci "taryfikatorem" temperatur,
    francuskie diesle przy -5 już nie odpalają. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-02-02 11:11:01
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Ciiiicho. Przeca zgodnie z krążącym w sieci "taryfikatorem" temperatur,
    > francuskie diesle przy -5 już nie odpalają. ;)

    Eee... to chyba włoskie. Francuskie nie odpalają przy -2 :]

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi