  • 11. Data: 2011-11-09 20:45:44
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    >oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego.

    Może raczej o saaba, który ma teraz więcej wspólnego z Chińczykami;-)
    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2011-11-09 20:51:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele
    > wspólnego.

    A przysiągłbym, że Volvo albo Saab.
    Sprawdziłem, mea culpa.
    Niech będzie i porsze.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 13. Data: 2011-11-09 20:53:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.11.2011 21:51, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > A przysiągłbym, że Volvo albo Saab.
    > Sprawdziłem, mea culpa.
    > Niech będzie i porsze.

    saab ma w centralnej konsoli - jeszcze trudniej dla policjanta :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2011-11-09 21:05:29
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=ZiIcqZoQQwg

    No pikny, pikny, ciekawecz czy będzie kosztował 100 czy 150 kilo-złotychy...

    --
    _______
    Songoku

  • 15. Data: 2011-11-10 05:17:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-09 21:51, Jasio pisze:

    > A przysiągłbym, że Volvo albo Saab.
    > Sprawdziłem, mea culpa.
    > Niech będzie i porsze.

    i radziecka Lada.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 16. Data: 2011-11-10 11:38:20
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Kuczu
    doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (:
    Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do
    obreczy !!

    Po co macic jak najlepsze marki stosuja Brembo???
    Miejsce oleju jest w misce lub zbiorniku a wachacz ma sluzyc do
    mocowania kola a nie do tego zeby sie cos w nim przelewalo - jak
    mawial druh Walczak "woda to najgorszy balast".
    Paliwo w ramie powiadasz??? w bulwarowce ktora ma sluzyc do lansu pod
    knajpa
    tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna rame (jako
    zbiornik paliwa) w replice torowki...
    Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je
    zobaczyc po kilku solidnych hamowaniach
    - jak ze znacznie ograniczonym przez felge oplywem powietrza radzi
    sobie z chlodzeniem...
    Ale ich cena zapewne powstrzymala by mnie przed takimi testami...

  • 17. Data: 2011-11-10 11:47:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Tytus <v...@o...pl> napisała rzekomo
    .googlegroups.com
> [...]

    > sobie z chlodzeniem...
    > Ale ich cena zapewne powstrzymala by mnie przed takimi testami...

    A ja przytoczę przykład rekordu świata w stoppie wykonanego na hamulcu
    Buella.
    Czy to nie miarodajny test "solidnego hamowania" gdzie opływ powietrza jest
    "znacznie ograniczony"?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 18. Data: 2011-11-10 11:51:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > A ja przytocze przyk?ad rekordu ?wiata w stoppie wykonanego na hamulcu
    > Buella.
    > Czy to nie miarodajny test "solidnego hamowania" gdzie op?yw powietrza jest
    > "znacznie ograniczony"?

    Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym
    czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Co z masa niereserowana?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-11-10 12:10:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo

    > Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym
    > czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Co z masa niereserowana?

    Tak tak, masa nieresorowana jest tak ważna, że Michelin wypuścił opony
    lżejsze od poprzedniego modelu o ileś tam.
    Kupiłeś je? (:

    Poza tym jest to jedna tarcza a nie dwie. Więcej odpowiedzi na te i inne
    pytania młodego precla tu:
    http://badweatherbikers.com/buell/messages/32777/223
    736.html?1157321833

  • 20. Data: 2011-11-10 12:19:06