  • 1. Data: 2011-11-09 17:43:26
    Temat: Czerwona pieknosc
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=ZiIcqZoQQwg

    Tytus

  • 2. Data: 2011-11-09 18:22:38
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-09 18:43:26 +0100, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=ZiIcqZoQQwg

    Przeca włoszczyzna nadaje się tylko do zupy... Wiem, bo na preclu czytałem.

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-11-09 18:52:52
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=ZiIcqZoQQwg

    No ładne to może i jest ale jeśli jest tak samo niewygodne jak 1098 to
    dziękuję, postoję. Ale jest postęp - wydech już nie smaży łydki:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-11-09 19:37:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=ZiIcqZoQQwg

    Czerwone jak czerwone. Trytytki spinające elektrykę coraz lepiej
    maskują. (:

    Pytania z innej beczki.
    Czemu dopiero jak Buell padł, to zaczął się trend na tłumiki pod
    motocyklem?
    Czy za jakiś czas doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu?
    (:

    Jeśli mieliby te swoje dziwadła opatentowane, to ochrona patentowa
    nadal by działała. Może japońska czwórka ma sporą inercję, ale u
    Włochów chyba pierwszy widzę tłumik. Pierwszy raz w Japonii to bodaj
    kawasaki er-6 było.

    Cytując klasykę precla "skąd ta niechęć?"

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 5. Data: 2011-11-09 19:55:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze:

    > Pytania z innej beczki.
    > Czemu dopiero jak Buell padł, to zaczął się trend na tłumiki pod
    > motocyklem?

    Wlasnie ! Nieudolne kopie same.

    > Czy za jakiś czas doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (:

    Nie maja na tyle odwagi pajace. Na szczescie istnieje EBR i motocykle
    tej marki podtrzymuja tradycje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2011-11-09 19:57:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze:

    > Czy za jakiś czas doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (:

    Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do
    obreczy !!

  • 7. Data: 2011-11-09 20:03:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do
    > obreczy !!

    Myślałem, że ZTL to tarcza mocowana do obręczy. Tak, tak jest (dzięki,
    wiki)

    Zajebistym pomysłem to jest miejsce na stacyjkę. (:
    Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te
    kluczyki wyjąć niż kierowcy włożyć.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 8. Data: 2011-11-09 20:15:30
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.11.2011 21:03, Jasio pisze:

    > Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te
    > kluczyki wyjąć niż kierowcy włożyć.

    jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam mają po prawej stronie
    kierownicy czyli w wersji lewostronnego ruchu to słabe ułatwienie
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-11-09 20:16:50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.11.2011 21:15, Arni pisze:

    > jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam mają po prawej stronie
    > kierownicy czyli w wersji lewostronnego ruchu to słabe ułatwienie

    oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego.

  • 10. Data: 2011-11-09 20:30:36
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Witam
    A do czego to służy? Jeżeli to jest motocykl
    to jak mam na nim usiąść? Mięsień piwny nie pozwoli
    mi dosięgnąć kierownicy :)
    Ładny kolor :)

    Szymon