eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzerwona pieknosc › Re: Czerwona pieknosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czerwona pieknosc
    Date: Fri, 11 Nov 2011 09:24:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 245
    Message-ID: <j9im4o$evq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j9ee3u$96r$1@inews.gazeta.pl> <j9ekq7$1fq$1@inews.gazeta.pl>
    <j9em08$4ag$2@inews.gazeta.pl>
    <5...@s...googlegroups.com>
    <j9gste$foq$1@inews.gazeta.pl> <j9h4cs$8q7$1@inews.gazeta.pl>
    <j9h70j$gd4$1@inews.gazeta.pl> <j9hcur$6dh$1@inews.gazeta.pl>
    <j9hflq$f9g$1@inews.gazeta.pl> <j9hpr6$h43$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011188086.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320999896 15354 31.11.188.86 (11 Nov 2011 08:24:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Nov 2011 08:24:56 +0000 (UTC)
    X-User: qczu666
    In-Reply-To: <j9hpr6$h43$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:648117
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-11 01:21, Tytus z domQ pisze:

    > *** Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o
    > Nissinach.
    >
    > W sporcie nie widzialem...

    Tu masz wszystkie zespoly MotoGP:

    Aeroport de Castello
    AirAsia-Sic-Ajo
    Andalucia Banca Civica
    Avant Intact Ajo Motorsport
    Avant-AirAsia-Ajo
    Avintia-STX
    Bankia Aspar Team
    Blusens-STX
    Cardion AB Motoracing
    Caretta Technology Forward Tea
    Ducati Team
    Forward Racing
    G22 Racing Team
    GP Team Switzerland Kiefer Rac
    Gresini Racing Moto2
    Honda LCR
    HP Tuenti Speed Up
    Intact-Racing Team Germany
    Interwetten Paddock M2 Racing
    Ioda Racing Project
    Italtrans Racing Team
    JIR Moto2
    Mahindra Racing
    Mapfre Aspar Team
    Mapfre Aspar Team MotoGP
    Marc VDS Racing Team
    Matteoni Racing
    Monster Yamaha Tech3
    MZ Racing Team
    Ongetta-Abbink Metaal
    Ongetta-Centro Seta
    Pev-Blusens-SMX-Paris Hilton
    Phonica Racing
    Pons Racing
    Pramac Racing
    QMMF Racing Team
    Red Bull Avant-AirAsia-Ajo
    Repsol Honda Team
    Rizla Suzuki MotoGP
    RW Racing GP
    SAG Team
    San Carlo Honda Gresini
    Speed Master
    Speed Up
    Team Catalunya Caixa Repsol
    Team Italia FMI
    Tech 3 Racing
    Technomag-CIP
    Testowy zespół
    Thai Honda Singha SAG
    TT Motion Events Racing
    Viessmann Kiefer Racing
    WTR-Ten10 Racing
    Yamaha Factory Racing

    A te uzywaja Brembo:

    Yamaha Factory Racing
    Repsol Honda
    Monster Yamaha Tech 3
    San Carlo Honda Gresini
    Aspar Team
    Yamaha Factory Racing
    Pramac Racing
    Cardion AB Motoracing
    Rizla Suzuki MotoGP
    LCR Honda MotoGP
    Repsol Honda
    Repsol Honda
    Monster Yamaha Tech 3
    Ducati Corse
    San Carlo Honda Gresini
    Pramac Racing
    Nicky Hayden

    Dowiedz sie co uzywa reszta bo jakos malo tych z Brembo widze.

    >
    > *** A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To
    > tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.
    >
    > Napisz mi cos czego nie wiem o HD - najlepiej o jakis niezawodnych
    > elemetach tej marki ale nie o tych made in UE/Japan

    Na takim poziomie nie idzie z Toba dyskutowac. Masz jakis uraz i nie
    widze sensu.


    > *** A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.
    >
    > Powaznie - a ja myslalem ze rozmawiamy o plagiacie ktora marne 1199
    > popelnilo na nowatorskich rozwiazaniach z USA

    Bylo o zapozyczeniach, do tego z przymruzeniem oka. Ale sie spiales i
    przestalo byc zabawnie


    > *** Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I
    > tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci
    > argumentow.
    >
    > I nadal tak uwazam - jest slabe bo po pierwsze to zelazko do montazu
    > zacisku zamontowane miedzy lagami zwieksza mase nieresorowana,

    Nie, calosc w sumie i tak jest lzejsza od rozwiazan klasycznych

    > po drugie zacisk od osi kolejowej musi byc bo przy tej wielkosci klockow mniejszy
    > zagotuje momentalnie plyn.

    Zacisk jest niewiele wiekszy od zwyklego radialnego 4 tlokowca. Plyn sie
    tak samo gotuje jak w normalnych ukladach. Dlatego w sporcie uzywa sie
    innych plynow niz w "cywilach".

    > O zmianach w cisnieniu w oponach tez slowko
    > trzeba rzec bo tarcza oddaje cieplo na maksa prosto w felge

    Nie. Tarcza jest od felgi izolowana specjalnymi podkladkami. Nastepny
    argument potwierdzajacy fakt ze nie widziales a sie wypowiadasz i swoje
    przypuszczenia objawiasz jako fakt.

    > a kazdy wie jak to jest z cisnieniem w oponach na torze i jak to wplywa na
    > zachowanie moto - prawda Kuczu ze wiesz???

    Wiesz. Ja akurat dmucham kola azotem, bo mam. Azot slabo zmienia swa
    objetosc wraz ze zmiana temperatury. Moze kierowcy wyscigowi tez go
    uzywaja ? Pytamboniewiem


    > Masz juz 1199 w garazu

    nie mam

    > to fajnie u mnie tylko monstery, czolgi i driftowozy...

    To nie ta grupa
    >
    > ***Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik
    > motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly
    > boczne, stoppie i wheelie.
    >
    > Nie zapomniales o dodatkowej masie i skomplikowaniu ukladu???

    Nie zapomnialem i o tym pisalem. Czytaj dokladnie

    > Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem
    > miski - znaczy sie nie wiem na pewno bo jeszcze nie czytalem w
    > internecie albo mi na stacji nie powiedzieli

    no comments

    > ***Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
    > jebnietym fanem (jak AZ z KHI).
    >
    > I ja i AZ to zauwazylismy...

    widocznie kazdy widzi co chce

    >
    > ***Po prostu probuje wylumaczyc czasami czemu uwazam cos za rozsadne.
    > Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do Erica Buella i jemu sie zal.
    >
    > Rozumiem (by Charlie - Two and half Men). a p.Buell jest dla mnie malym
    > siurkiem ktory dla paru groszy zamordowal swoje dziecko.

    To juz do niego nie do mnie
    >
    > ***Aczkolwiek VTR, technicznie fajnym motocyklem jest.
    >
    > Powaznie??? slaby silnik - nieszczegolne hamulce, malo agresywna
    > geometria, zawias bez regulacji ale bez poprawek da sie zjechac z gorki
    > - oczywiscie nie za stromej i z mala pasazerka


    Mi sie fajnie jezdzilo na Firestormie. RVT jezdzilem chwile i jest dla
    mnie zbyt agresywna. No ale to Wy jestescie SCIGANCI i gdziez mi tam do
    Was.

    > Przepraszam - nieslusznie zalozylem ze jesli ktos pisze na jakis temat
    > to ma choc sladowe pojecie o czym...

    Ja mam pojecie o czym pisze. Przynajmniej tak mi sie wydaje. To Ty
    naginasz zasady i pytania tak aby wyszlo na Twoje.

    >
    > *** Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste.
    >
    > To w sporcie nie jezdza na felgach 16,5 cala???

    Tez. Ale mysle ze te niecale 6,2 mm na strone nie robi wielkiej roznicy
    w temacie wielkosci hamulcow.

    >
    > *** No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki
    > motocyklowej
    > Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii
    > SBK ?
    >
    > Swoja ale patrzylem na innych - na GS500, FZS600, Monster600, 1198,
    > GSX-R1000 i 1300, CBF1300, CBR1000RR, AT750 i mase innych
    > I widzialem jak hamuja jak przyspieszaja, jak mnie wyprzedzaja - czasem
    > ja ich a to nieco sie rozni od obserwacji poczynionej w garazu - chocby
    > nie wiem jak wielki byl...

    Zdziwisz sie ale ja troche motocyklami jezdze. Roznymi. Nie po torze bo
    mnie to nie rajcuje. Znam tez troche zaplecze sportow motocyklowych,
    takich prawdziwych a nie spotkan emerytow na torze kartingowym.

    > ***Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki
    > lotniczej ??
    >
    > Leciales za sterami??? no bo chyba nie byles stewardesa???
    > To chyba nazywa sie roznica miedzy ownerem a userem?

    Ale Ty znasz MotoGP z telewizji a ja przynajmniej samolotem lecialem !

    > No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie -
    > zamiast dwoch 320mm zeliwnych tarcz zastosujemy jedna ZTL

    Ale pokaz gdzie ja napisalem ze ZTL jest lepsze od standardowego ukladu
    ? Probuje tylko Wam uzmyslowic ze wcale nie jest gorsze. Bo jak na razie
    wszyscy powtarzacie jakies mity i baje wyssane z palca ktore z
    rzeczywistoscia nie maja wiele wspolnego. Pisalem jakie ma wady ale nikt
    tego chyba nawet nie zauwazyl bo wszyscy sa zbyt zajeci udowadnianiem
    swoich racji i fascynacji.

    > BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle
    > od osi kola skrecic???

    Takich samych jak w normalnym ukladzie.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: