eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzerwona pieknosc › Re: Czerwona pieknosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czerwona pieknosc
    Date: Fri, 11 Nov 2011 01:21:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 125
    Message-ID: <j9hpr6$h43$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j9ee3u$96r$1@inews.gazeta.pl> <j9ekq7$1fq$1@inews.gazeta.pl>
    <j9em08$4ag$2@inews.gazeta.pl>
    <5...@s...googlegroups.com>
    <j9gste$foq$1@inews.gazeta.pl> <j9h4cs$8q7$1@inews.gazeta.pl>
    <j9h70j$gd4$1@inews.gazeta.pl> <j9hcur$6dh$1@inews.gazeta.pl>
    <j9hflq$f9g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.73.44.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320970918 17539 178.73.44.34 (11 Nov 2011 00:21:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Nov 2011 00:21:58 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j9hflq$f9g$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: tytus1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:648114
    [ ukryj nagłówki ]

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ale po co ? Zajrzyj do watku.

    Ale pokaz mi bo pacze i nie widze

    *** Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o
    Nissinach.

    W sporcie nie widzialem...

    *** A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To
    tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.

    Napisz mi cos czego nie wiem o HD - najlepiej o jakis niezawodnych elemetach
    tej marki ale nie o tych made in UE/Japan

    *** Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz
    straszny uraz.

    Sam sie skrzywdzilem - mialem KHI i na dodatek z frendzlami i do dzis mam
    traume...jedyne co mnie tlumaczy to fakt ze to bledy mlodosci porownywalne
    do pierwszego malzenstwa

    *** A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.

    Powaznie - a ja myslalem ze rozmawiamy o plagiacie ktora marne 1199
    popelnilo na nowatorskich rozwiazaniach z USA

    *** Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I
    tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci
    argumentow.

    I nadal tak uwazam - jest slabe bo po pierwsze to zelazko do montazu zacisku
    zamontowane miedzy lagami zwieksza mase nieresorowana, po drugie zacisk od
    osi kolejowej musi byc bo przy tej wielkosci klockow mniejszy zagotuje
    momentalnie plyn. O zmianach w cisnieniu w oponach tez slowko trzeba rzec bo
    tarcza oddaje cieplo na maksa prosto w felge - a kazdy wie jak to jest z
    cisnieniem w oponach na torze i jak to wplywa na zachowanie moto - prawda
    Kuczu ze wiesz???

    Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie
    ,w garazu.

    Masz juz 1199 w garazu - to fajnie u mnie tylko monstery, czolgi i
    driftowozy...

    ***Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik
    motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly
    boczne, stoppie i wheelie.

    Nie zapomniales o dodatkowej masie i skomplikowaniu ukladu???
    Hint: technika jazdy polegajaca na maksymalnym wykorzystaniu mocy motocykla
    nie przewiduje uniesienia kola przedniego wiekszego niz 10 cm i to przy
    starcie a unoszenie tylnego nie wchodzi wogole w gre i jest powaznym
    sygnalem o zlym ustawieniu zawieszenia.
    Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem
    miski - znaczy sie nie wiem na pewno bo jeszcze nie czytalem w internecie
    albo mi na stacji nie powiedzieli

    ***Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
    jebnietym fanem (jak AZ z KHI).

    I ja i AZ to zauwazylismy...

    ***Po prostu probuje wylumaczyc czasami czemu uwazam cos za rozsadne. Nie
    podoba sie to nie ! Napisz moze do Erica Buella i jemu sie zal.

    Rozumiem (by Charlie - Two and half Men). a p.Buell jest dla mnie malym
    siurkiem ktory dla paru groszy zamordowal swoje dziecko.

    ***Aczkolwiek VTR, technicznie fajnym motocyklem jest.

    Powaznie??? slaby silnik - nieszczegolne hamulce, malo agresywna geometria,
    zawias bez regulacji ale bez poprawek da sie zjechac z gorki - oczywiscie
    nie za stromej i z mala pasazerka

    *** Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem
    specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania.

    Przepraszam - nieslusznie zalozylem ze jesli ktos pisze na jakis temat to ma
    choc sladowe pojecie o czym...

    *** Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste.

    To w sporcie nie jezdza na felgach 16,5 cala???

    *** No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej
    Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii
    SBK ?

    Swoja ale patrzylem na innych - na GS500, FZS600, Monster600, 1198,
    GSX-R1000 i 1300, CBF1300, CBR1000RR, AT750 i mase innych
    I widzialem jak hamuja jak przyspieszaja, jak mnie wyprzedzaja - czasem ja
    ich a to nieco sie rozni od obserwacji poczynionej w garazu - chocby nie
    wiem jak wielki byl...

    ***Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki
    lotniczej ??

    Leciales za sterami??? no bo chyba nie byles stewardesa???
    To chyba nazywa sie roznica miedzy ownerem a userem?


    *** Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza
    > ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o
    > technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham.

    Znasz sie na budowie i tego nie neguje, a nawet uwazam ze jestes szpec, ale
    dowodzisz nie masz pojecia o z deka bardziej efektywnym wykorzystaniu
    motocykla. A jak juz pisalem - wyjazd na tor powoduje ze okazuje sie ze
    moto: nie skreca, nie hamuje, nie przyspiesza. Oczywiscie czesc z tego to
    braki w umiejetnosciach kierowcy. Ale nasze tory weryfikuja tez sprzet. Tu
    zawias buja jak u w transatlantyckim KHI tam hamulce sie zagotowaly etc a na
    codzien to takie porzadne moto bylo...
    No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie - zamiast
    dwoch 320mm zeliwnych tarcz zastosujemy jedna ZTL
    BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle od
    osi kola skrecic???

    --
    Pozdrawiam
    Tytus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: