    From: Mystik <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czemu pada mi nowy aku?
    Date: Sat, 14 May 2011 17:34:56 +0200

    Cześć

    W dniu 2011-05-14 16:19, Moto pisze:
    > Panowie i Panie,
    >
    > Pytanie brzmi:
    > 1. Czy to normalne, że w garażowanym motocyklu przez 2 tyg nieużywnaia
    > motocykla pada akumulator (a pogoda nie jest najgorsza wszak)

    Nie. To nie jest normalne.

    > 2. Czy to może być wina akumulatora, czy raczej motocykla - choć nie
    > zakładam lewego poboru prądu, bo i skąd?

    A dlaczego? Otóż właśnie powinieneś zmierzyć czy aby gdzieś ten prąd
    Tobie nie ucieka (alarm, zdechła instalacja, itp.).

    > Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

    Sugestie dodatkowe to:
    1. Sprawdzenie dokładnie podłączeń przewodów z akumulatora ze
    szczególnym uwzględnieniem tego masowego. Czy aby styki nie są kiepskie.
    2. Sprawdzić napięcie ładowania.

    Oczywiście nie można wykluczyć, że akumulator jest jakiś trafiony. Może
    mieć np. Zwarcie wewnętrzne, itp. Ale zacząłbym od punktów jak wyżej.

    pozdr.
    Mystik