    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Czemu kablówki nalegają na fakturę elektroniczną
    Date: Wed, 11 Aug 2010 09:03:40 +0200

    Użytkownik "Grzegorz S" <g...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:4T74ubrrIqblNca3.gs20787@akson.sgh.waw.pl...
    > Mamy wolny rynek, nikt Ci nie każe korzystać z usług tej firmy. Zmień na
    > inną
    > albo załóż swoją i drukuj faktury klientom za darmo :-)

    Banki, kablówki, platformy TV, komórkowcy, gaziarze, elektrycy. Każdy z
    wymienionych wprowadził jakąś ukrytą opłatę a to za wydruk a to za
    dostarczanei faktury bo wiedzą że klient nie ma szans zmiany na innego gdyż
    tu jest po prostu klika monopolistyczna pod wieloma względami. No może poza
    bankami który można zmienić ale to nic nie daje bo w innym jest tak samo
    albo często aby odejść do innego banku to trzeba się z nim najpierw
    rozliczyć z zaciągniętych debetów.
    A jak to jest w zwykłych firmach? U mnie wysyla się miesięcznie setki faktur
    wraz z towarem. Każda zapakowana do osobnej koperty i wrzucona do pudła z
    towarem ale często też wysyłana jest osobno pocztą. Nikomu u nas nie
    przyszło do głowy aby wprowadzić jakiś abonament, opłatę za fakturę albo
    jakiś inny twór gdyż po prostu setki naszych odbiorców popukało by się po
    czole i odeszło do konkurencji.

    Marek