eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-24 17:39:47
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 14:36:02 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Rozwiń więc co konkretnie miałeś na myśli pisząc że do tworzenia
    iOS Apple
    > użył "ochłapy jakie mu zostały z PowerPC"...
    > Bo można z tego interpretować, że sugerujesz że cały Android, nie
    tylko
    > userland, został napisany id początku, a to nieprawda...

    Android=userland. Znowu się nie popisałeś wiedzą o najlepszym
    "systemie" dotąd powstał na komórki. A teraz połącz i pomyśl,
    dlaczeczego napisałem powyższe równanie a system wziołem w cytat.
    Wszystko co wyżej od zygoty zostało napisane od nowa. I nie przez
    google.
    Od nowa w kontekscie kernela, który już oczywiście był.

    > Swoją drogą - do Androida mamy źródła - a na czym opierasz swoją
    opinię na
    > temat tego jakie "ochłapy" są w iOS? Masz może dostęp do kodu
    źródłowego
    > iOSa?

    Bardzo bym chciał na to pytanie odpowiedzieć ale nie mogę.

    --
    Marek