eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-24 14:10:22
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.5553651507000303338@news.neostrada.pl

    > :-))))
    >
    > Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

    Marku, dodałem trochę cytatów które wcześniej wyciąłeś
    i prawdopodobnie przestałeś rozumieć kontekst tego co napisałeś...

    Nie, nie napisałem nigdzie że "dobrze jest że Ghost i Masti nie
    odróżniają pamięci masowej od operacyjnej" - to nie jest dobrze!
    To dowodzi raczej tezy, że gadają jak niewidomi o kolorach tęczy...

    Ja argumentuję, że ta informacja o ilości RAM klientowi jest
    niepotrzebna bo:
    - z jednej strony i tak nie mają wpływu na to ile tego RAMu
    sobie kupi (wszystkie wersje iPhone, niezaleznie od rozmiaru
    pamięci masowej mają tyle samo pamięci operacyjnej)
    - z drugiej strony i tak nie ma łatwego porównania z ilością
    RAMu w smartfonach z innym systemem operacyjnym więc
    typowy użytkownik który nie czyta fachowych opracowań
    nie będzie wiedział że 1GRAM w iOS = 3GRAM w Androidzie.

    Zostawiaj może ciut więcej cytatów z poprzednich iteracji
    w wątku a nie pogubisz na przyszłość tak szybko kontekstu... :-)