eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-23 14:08:15
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale co tu chcesz porównywać: prymitywny iOS poskładany z ochłapow to co
    > applowi zostało z czasów powerpc, napisany w wymarłym 30 lat temu języku
    > a nowoczesnym, współczesnym systemem jakim jest Android?

    Co do nowoczesności Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
    Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów Linuksianych".
    Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...

    Apple robiąc pierwszego iPhone miało do wyboru albo okroić MacOS albo
    rozbudować iPoda... Gdyby wybrali to pierwsze to dziś pewnie byłoby w
    iPhone to co w Androidzie: niepotrzebna nikomu w telefonie pecetowa
    złożoność, olbrzymie wymagania na pamięć operacyjną i ilość rdzeni
    procesora.
    Wybrali to drugie: obudowali mały, wydajny system z niewielkimi wymaganiami
    sprzętowymi w to, co jest niezbedne w telefonie trzymanym w kieszeni.
    W efekcie mamy iOS - maly, sprawny os bedacy niezawodna platforma dla
    urzadzen przenosnych i Androida - obrosnieta w mało komu potrzebne na
    codzień wodotryski kobyłę z trzema różnymi przeglądarkami do netu (po co to
    komu?) z ogromnymi wymaganiami sprzętowymi i potem co się łączy - ogromnymi
    wymaganiami co do pojemności baterii.

    Ja naprawdę nie muszę się podniecać faktem ze moj telefon ma trzy
    przeglądarki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
    dodatkowym pytaniem której przeglądarki użyć do wyświetlenia klikniętego
    linka: przerost formy nad treścią!

    > Z grupy moich znajomych nie znam żadnej (dosłownie żadnej) osoby
    > zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 mających ten wynalazek).

    Ale co to za argument??

    > Wszędzie iphone kończył jako zabawka na gry dla dzieci. A jeden kolega
    > ostatnio się skarżył że już jest zmęczony tym telefonem, bo ciągle nie
    > może się pozbyć jakieś ikonek aktualizacji które zaśmiecaja belkę
    > statusu. Już ma ich kilka bo podobno tego nie można się pozbyć.

    Można, można, tylko Twój znajomy używać iOSa nie umie.