  • 21. Data: 2012-08-04 02:39:21
    Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:501a4bc7$1@news.home.net.pl...
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    > Jak widzę takie magiczne produkty, to mam dylemat... Co byłoby lepsze dla
    > ludzkości: eksterminacja oszustów sprzedających takie "czary mary", czy
    > może raczej eksterminacja niedorozwojów umysłowych, które się na te
    > głupoty nabierają? ;->

    Tych pierwszych, bez nich nie było by tych drugich.
    Heh... a ja wczoraj w sklepie widziałem antenę HD Ready, 70 zyla... Nieco
    zmodernizowana Yaga...
    A ja od takich serwisów z daleka, wolę nie obciążać swego lekarza skutkami
    przeglądania takich arcykosmicznych pierdół, wolę się leczyć z rzeczywistych
    chorób. Bo to, po żołniersku mówiąc, jest zwykłe pierdolenie. (jak
    wzmacniacz +95dB, za 20PLN, bez ekranowania... A tak, szerokopasmowy
    oczywiście)
    Wystarczy przejść się po paru hipermarketach...

  • 22. Data: 2012-08-04 02:43:38
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    > A gdyby tak
    > http://allegro.pl/solen-heptalitz-1-8mh-cewka-glosni
    kowa-powietrzna-i2509863902.html
    > taka cewke nawinąć koszykowo,
    > poszłaby za 700 zł?

    A ja wolę nawinąć to licą i uciąć jedno zero :P
    Taaa... tylko na przeplot uważac trzeba, bo jak się rotacja spinów nie
    zsynchronizuje, to zniekształcenia gwałtownie wzrosną aż o 0.000000002725%,
    a to jest niedopuszczalne... :P

  • 23. Data: 2012-08-04 02:49:12
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Shorty" <m...@p...org> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rower" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    > Bezpiecznik ten ma jednak kilka wad. Odsuwa lewy kanał o około 21,00 cm a
    > prawy tylko o 20,42cm. Więc jest nieco niesymetryczny.

    Ja czytałem, że o 20,43... ale może źle przeczytałem...?

    > Poza tym jest o 124,95 zł za drogi.

    A to już na poważnie - tak.

    PS: :))

  • 24. Data: 2012-08-05 00:07:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 02:39, Anerys pisze:

    > Tych pierwszych, bez nich nie było by tych drugich.

    Śmiem twierdzić, że odwrotnie ;)

  • 25. Data: 2012-08-05 11:48:52
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:501d9d0d$1@news.home.net.pl...

    > Śmiem twierdzić, że odwrotnie ;)

    Ja bym tyle powiedział, że to trochę jak z wierszem o dupie...
    Zależy, od której strony się podejdzie. Bo z tych drugich, to rzeczywiście,
    z jednej strony masz dekli, a z drugiej osoby, które w dobrej wierze zaufały
    komuś, kto się dał nabrać - np. najlepszemu przyjacielowi nie uwierzysz?
    Bo rzeczywiście, z jednej strony nie było by dekli bez oszustów, ale z
    drugiej, oszustów bez dekli - jak potrzebują, to jest popyt, a jak jest
    popyt... to już wszyscy wiemy, tak, rodzi się podaż.
    Ja siedząc na kasie, sprzedając wzmacniaczyk za 20PLN (klient życzy taki
    mieć, klient ma), z racji choćby zawodu, ale i posiadania pozwolenia
    radiowego, czułem się zobowiązany moralnie ostrzec klienta, że to mu raczej
    zbyt dobrze nie zadziała, że przede wszystkim musi porządnie zrobić antenę.
    Bo widziałem, co się dzieje, gdy komuś się taka antena aktywna wzbudzi...

  • 26. Data: 2012-08-05 21:19:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 11:48, Anerys pisze:

> [...]
    > rzeczywiście, z jednej strony masz dekli, a z drugiej osoby, które w
    > dobrej wierze zaufały komuś, kto się dał nabrać - np. najlepszemu

    Jeśli zacznie mi poważnie opowiadać o audiofilskich gniazdkach czy
    bezpiecznikach, to go śmiechem zabiję.

    > Bo rzeczywiście, z jednej strony nie było by dekli bez oszustów, ale z

    Och, "dekle" by były, tylko niewykryte.

  • 27. Data: 2012-08-06 02:15:21
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:501ec74d$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli zacznie mi poważnie opowiadać o audiofilskich gniazdkach czy
    > bezpiecznikach, to go śmiechem zabiję.

    Ty masz wiedzę, więc nie dasz sie zbyć, mnie to też zresztą śmiechem
    zabija... albo ja to robię :) (1), ale, załóżmy, opowie to znajomemu
    muzykowi, który z trudem odróżnia tranzystor od lampy, bo mu ktoś pokazał...
    I już ma "ofiarę", która jednak w dobrej wierze przyjęła bzdurę jako coś
    fajnego.

    > Och, "dekle" by były, tylko niewykryte.

    Coś jak z programami komputerowymi - dziury ma każdy, tylko nie wszystkie
    znaleziono...

    (1) Miałem okazję słuchać, na ponoć bardzo wysokiej klasy sprzęcie, bardz
    wysokiej klasy nagrania (przynajmniej okoliczności wskazywały na oba
    elementy). Tymczasem od sprzętu odgoniony zostałem... tak, nie przez hałas.
    Przez SZUMY... Dźwięk był nawet ładny i wierny, ale
    ZASZUMIONYyyyyyigrekigrek... Ledwo w tle... ale...
    Top-endowe wzmacniacze lampowe... A o efekcie mikrofonowania, pozytywnym
    przy "piecu" gitarowym, mało kto wspomina... Zaś OIMW, harmoniczne w
    lampiakach bujają się coś kole 1-2% (2) (chyba, ze prosto z lampy idzie na
    głośnik...) Czyli taki top-end... hehehe...

    (2) Nie mówię, że brzydko grają, że krasnoludki, że... Chodzi mi o zdrowe
    podejście, nie o bałwochwalstwo

    .

  • 28. Data: 2012-08-07 10:14:55
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Tych pierwszych, bez nich nie było by tych drugich.

    Raczej odwrotnie... Ci bazujący na niedorozwoju po prostu zwęszyli kasę.

    Jakiś czas temu (ale już czasy współczesne) odbierałem telewizor z Euro.
    Nowy LCD. Chciałem kupić kabel HDMI, żeby podpiąć go normalnie do dekodera
    (łączenie cyfrowego dekodera z cyfrowym telewizorem przez eurozłącze to
    taki sobie pomysł). I taka rozmowa.

    - ma pan jeszcze kabel HDMI?
    - mam, złocone styki, lepsza jakość obrazu, ble ble ble, za jedyne 70 zł
    - co mi pan pieprzy o złoceniu i jakości, jak to jest sygnał cyfrowy?
    - cholera, nie udało się, może następnym razem...

    I przyznam że facet mnie tą szczerością rozbroił.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 29. Data: 2012-08-07 10:18:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > (2) Nie mówię, że brzydko grają, że krasnoludki, że... Chodzi mi o zdrowe
    > podejście, nie o bałwochwalstwo

    Podobno to właśnie nieliniowość lamp i powodowane przez to zniekształcenia
    dają "ciepły" dźwięk. Audiofile mówią, że tranzystory brzmią sztucznie.
    Może i brzmią.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 30. Data: 2012-08-07 10:35:42
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej

    > - co mi pan pieprzy o złoceniu i jakości, jak to jest sygnał cyfrowy?
    > - cholera, nie udało się, może następnym razem...
    >
    > I przyznam że facet mnie tą szczerością rozbroił.

    Tutaj nie do konca sie zgodze...
    Jesli nie wiesz jakie czestotliwosci panuja na HDMI, to moze tak jest..
    Ale przy kiepskim kablu moze sie okazac ze nie zadziala, lub beda problemy.
    Nie mowie tutaj o jakis zloconych i wogole, ale niestety kabel HDMI
    najlapiej kupowac z certyfikatem, taka prawda, szczegolnie dluzszy niz 1,5m