    Subject: Re: Czego nie kupić?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Thu, 5 Nov 2015 13:50:33 +0100

    W dniu 2015-11-05 o 12:52, Maciek pisze:

    > Jezdzisz?
    > Vectra ma opinie bardzo usterkowego samochodu.

    Jeździłem. Kilkuletnia eksploatacja i jedyne co w nim zrobiłem to
    wymiana paska rozrządu. Nie wymieniałem nawet oleju. Pewnie nawet do
    dzisiaj bym jeździł, jednak wyprawa do lasu za skutkowała urwaniem koła.
    Mimo tego że miał on kilkanaście lat to nie "brał" ani grama oleju,
    spalanie (gazu) o 1.5 litra mniejsze niż obecny półtoralitrowy CRDI. Tak
    że z mojego punktu widzenia Vectrę można polecać jak mało które inne auto.