  • 21. Data: 2009-05-28 11:10:55
    Temat: Re: Czas pracy dysków
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 28 May 2009 08:02:12 +0200, Artur M. Piwko napisał(a):

    > In the darkest hour on Wed, 27 May 2009 23:05:45 +0200,
    > Michal Kawecki <k...@o...px> screamed:

    > Niestety nie zaglądałem co wrzucił do Program Files... :\ Tak czy
    > inaczej, na Windows przerzuciłem się na robocopy.

    Tyle że to nie to samo :-). Ale nieważne. Poddam Ci jeszcze jeden sposób
    na fajne backupy z użyciem rsync: darmowy program HardBackup. Działa
    podobnie do linuksowego rSnapshot, czyli tworzy kolejne kopie na dysku
    pozwalające wrócić do dowolnego punktu w czasie, przy czym pliki
    niezmienione są jedynie podlinkowane hardlinkami NTFS. Pozwala to na
    przechowywanie tylko jednej kopii każdego takiego pliku w wielu
    backupach.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 22. Data: 2009-05-28 17:26:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 May 2009 13:10:55 +0200,
    Michal Kawecki <k...@o...px> screamed:

    > Tyle że to nie to samo :-). Ale nieważne.

    To samo przy tym zastosowaniu.

> [...]
    > pozwalające wrócić do dowolnego punktu w czasie, przy czym pliki
    > niezmienione są jedynie podlinkowane hardlinkami NTFS.

    Podobnie jak rdiff-backup. Ale to już odrobinę inne zostosowanie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 19:25:30 user up 12086 days, 7:20, 1 user, load average: 0.56, 0.10, 0.99 ]

    "You can only be young once, but you can be immature forever!"

  • 23. Data: 2009-06-02 22:56:25
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://yfrog.com/59clipboard01idrj

  • 24. Data: 2009-06-07 09:23:46
    Temat: Re: Czas pracy dyskĂłw
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "Mariusz" <m...@s...org> wrote in message
    > http://yfrog.com/59clipboard01idrj

    Zgadza się! Już dostałem odp. od Assusa, że zrobią na gwarancji :) Ale co
    oni zrobią? Mam nadzieję że po prostu wymienią dysk na nowy. Najgorsze, że
    trzeba wysłać sprzęt do Wrocławia i reinstalak systemu :( No ale chyba
    warto, tak? Jak Wasze doświadczenia?