  • 111. Data: 2017-01-25 19:50:18
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 09:24, Marek wrote:
    > coś
    > Ależ to barfzo proste przyczyny: im działa lub im nie działa i to
    > niepotrzebne lub żadne z poprzednich bo brak dokumentacji do sprzętu.

    Nie. Tutaj nie działa z powodu zwykłego dziadostwa. Nakladka graficzna
    przekazuje złe argumenty do poleceń sterujących bluetooth.

    > (zaproponowalem
    > A gdzie brakujący morał tej historii p.t. "sobie naprawiłem"?

    I co mi po tym skoro za tydzień bedzie niezwykle ważny update komunikatu
    diagnostycznego w hebrajskim który mi zainstaluje nowe binarki. Mam
    sobie mergować i dokompilowywać zmiany? Daj spokój. Albo idzie w
    mainstream albo robota nie ma sensu.

  • 112. Data: 2017-01-25 19:52:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 07:17, slawek wrote:
    > jak
    > ale te
    > microchipem,
    > Narzędzia spokojnie da się uruchomić... pod Androidem.

    Znaczy się syntezę FPGA zamierzasz odpalać pod Androidem? Jest do tego
    apka? Bedzie miała coś koło 50GB sadząc po wypocinach Xilinxa.

    > nie są po to aby instalować na nich MS Windows. Co do Linuksa: wystarcza
    > do programowania MCU, jest wszystko co trzeba.

    No *jeszcze* jest ale co z tego gdy niegrzeczny MS majstruje przy
    podpisywaniu bootloaderów.

  • 113. Data: 2017-01-25 21:08:09
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > No tak. Panowie elektronicy myślą, że CreateProcess itp. nie istnieją. Nie
    > istnieje Cygwin. I ogólniej: Windows jest bezpieczny, bo tak mu powiedział
    > Jasiek z III b.

    Wszystko można rozłożyć, jeśli się chce. Kto chce psa uderzyć, kij znajdzie.
    Dlatego mimo posiadania kilku zabezpieczeń nie pozuwam się do kuszenbia
    diabła, jeśli nie jestem do tego należycie przygotowany. Mój Windows nie
    jest pozostawiony na ustawieniach domyślnych, nie kładę go przez Enter,
    Enter, Enter.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 114. Data: 2017-01-25 21:11:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 19:50:18 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > diagnostycznego w hebrajskim który mi zainstaluje nowe binarki. Mam
    > sobie mergować i dokompilowywać zmiany? Daj spokój. Albo idzie w

    a czemu nie odinstalowac oficjalny i zastąpić go własnym? nic go nie
    nadpisze.

    --
    Marek

  • 115. Data: 2017-01-25 21:37:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 21:11, Marek wrote:
    > a czemu nie odinstalowac oficjalny i zastąpić go własnym? nic go nie
    > nadpisze.

    A jak się okaże że nastepnego dnia jest hiper-update zabezpieczajacy
    przed hakerami z Burkina Faso? Rozumiesz że robienie do szuflady nie ma
    sensu?

  • 116. Data: 2017-01-25 22:13:20
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 21:08:09 +0100, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Wszystko można rozłożyć, jeśli się chce.

    Dziecinna opinia wynikającą z egocentryzmu: chcę to mogę.

    Jakbyś się nie starał, to chcę nie zawsze przekłada się na umiem, a
    umiem na mogę.

  • 117. Data: 2017-01-25 22:22:43
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 19:47:59 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Zapewne tak. Pisze do kolesia że mamy null poiner dereference w
    jakimś
    > tam sofcie do konwersji do grania midi.

    A bo jeszcze dużo zależy: czy null pointer może tam być, czy to błąd
    itd.

    Swego czasu zgłosiłem do MS pewien raczej istotny problem. Po ponad
    roku odpowiedzieli not a bug. Tyle czasu im zajęło podjęcie decyzji.
    Nota bene to rzeczywiście nie był błąd, tylko nieoczekiwane i
    niespójne zachowanie funkcji API Windows - w angielskiej wersji
    niewidoczne, w PL dokuczliwe.

  • 118. Data: 2017-01-25 22:24:49
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 19:52:47 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Znaczy się syntezę FPGA zamierzasz odpalać pod

    A kto ci broni używać Androida jako terminala?

  • 119. Data: 2017-01-26 00:08:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 21:37:28 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > A jak się okaże że nastepnego dnia jest hiper-update
    zabezpieczajacy
    > przed hakerami z Burkina Faso?

    Przestań jołczyć, można też użyć LD_PRELOAD z libem ze swoimi
    przeciąźonymi funkcjami. Od 5 lat mam tak poprawionego ffmpega i
    kolejne aktualizacje krzywdy temu nie robią. Binarke główną mogą
    sobie zmieniać ile razy chcą. Sorry ale na prawdę, banalnie
    rozwiazanie problemu sprowadzasz do absurdu.

    > Rozumiesz że robienie do szuflady nie ma
    > sensu?

    Ma sens bo wolę mieć kod do szuflady ale działający i spelniajacy
    moje oczekiwania a nie tupać nóżką i obrażać się, że mnie do tańca
    nie chcą.

    --
    Marek

  • 120. Data: 2017-01-26 03:59:41
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Dziecinna opinia wynikającą z egocentryzmu: chcę to mogę.
    >
    > Jakbyś się nie starał, to chcę nie zawsze przekłada się na umiem, a umiem
    > na mogę.

    Wydawało mi się to taką oczywistością, że nie trzeba było o tym
    nadmieniać... Ale się pomyliłem, trzeba było, bo człowiek współczesny tego
    nie zrozumie... :P

    (C) Kabaret Neo-Nówka.