  • Data: 2017-02-04 11:28:21
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-04 10:12, Marek wrote:
    > odsetek
    > Ubuntu, ubuntu, kazali Ci używać ubuntu za karę? To jedyna słuszna
    > dystrybycja czy jak? Używasz dystrybucji dla niepełnosprytnych i masz
    > pretensję....

    Te skryptu są spieprzone na wielu innych dystrybucjach z tego co
    czytałem. Ubuntu jest tutaj tylko przykładem *popularnej* dystrybucji
    która pod naciskiem userow powinna być dopracowana i testowana przez
    twórców softu. Okazuje się że wazny soft ma to w d... i "zmień se na
    SuSe czy cośtam bo nam tam tylko działa". Żałosne.