  • Data: 2017-01-25 19:50:18
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-25 09:24, Marek wrote:
    > coś
    > Ależ to barfzo proste przyczyny: im działa lub im nie działa i to
    > niepotrzebne lub żadne z poprzednich bo brak dokumentacji do sprzętu.

    Nie. Tutaj nie działa z powodu zwykłego dziadostwa. Nakladka graficzna
    przekazuje złe argumenty do poleceń sterujących bluetooth.

    > (zaproponowalem
    > A gdzie brakujący morał tej historii p.t. "sobie naprawiłem"?

    I co mi po tym skoro za tydzień bedzie niezwykle ważny update komunikatu
    diagnostycznego w hebrajskim który mi zainstaluje nowe binarki. Mam
    sobie mergować i dokompilowywać zmiany? Daj spokój. Albo idzie w
    mainstream albo robota nie ma sensu.