  • Data: 2017-01-24 18:38:18
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-23 23:34, Marek wrote:
    > maja 2024
    > Myślę, że czas już byś z fachowcem porozmawiał o swojej paranoi , to się
    > na pewno da leczyć :)

    Paranoje w IT mają to do siebie że stają się rzeczywistością szybciej
    niż myślisz.

    http://ifixit.org/blog/8722/dmca-hurts-jobs/

    Czy za kilka lat będa zamykać za nielegale zmiany żarowki w samochodzie
    bo narusza jakieś DMCA czy YMCA? A może za podpinanie nieautoryzowanego
    telefonu pod port USB zapłacisz utrata gwarancji? Kto wie.