  • Data: 2024-01-23 18:54:14
    Temat: Re: Czarne chmury nad fotowoltaiką #37c3
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2024 o 16:29, io pisze:

    > To przecież te urządzenia nie są podpinane pod internet tylko komunikują
    > się z odległymi serwisami usadowionymi na chmurach właśnie po to, by
    Ręce opadają, telepatycznie się komunikują? i czym jest wg ciebie 'chmura'?

    Oczywiście że przez internet, a chmura to tylko miejsce na dysku +
    usługi z tym związane. Więc są narażone na różne ataki hakerskie, jakie?
    masz w filmie po kolei wymienione, od braku weryfikacji logowania i
    zdalnego zarządzania po brak kontroli co ściągają z serwerów.

    --
    Janusz