-
11. Data: 2010-01-05 11:21:44
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2010-01-05 08:37, doktorski pisze:
> Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
> jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
> operacji nie bede juz wspominal.. :)
Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie
powinienes przyzwyczaic :) - na szczescie swieca jest tam jedna z latwym
dostepem :)
Norbi
BLACK XX'03
-
12. Data: 2010-01-05 11:31:06
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
EloU!
"doktorski" <d...@g...com> wrote in message
news:e4c07b6a-417d-4579-b7d2-c7e0133cbcc9@a21g2000yq
c.googlegroups.com...
> On 5 Sty, 09:51, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
>
>> Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;)
> Nie, a powinienem? :)
> Bede mial mniej roboty przy dryndzie :). No i teraz juz wiem dlaczego
> wszyscy serwisuja bakelitenmotorwerke w autoryzowanych serwisach....
Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy jeden przez
drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.
>
>> Bajdeuejem: czy istnieje szansa na
>> zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS?
> Trza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie.
A mukbys? Sciemnij ze tak Ci sie podoba to co masz ze chcesz nastepne ;)
>
> Drynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata
> po rownym i nierownym.
Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
trasie itp. Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza
zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
13. Data: 2010-01-05 13:42:14
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
Od: doktorski <d...@g...com>
On 5 Sty, 12:21, Norbi <n...@o...pl> wrote:
> Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie
> powinienes przyzwyczaic :) -
Dwie srubki na krzyz to nie robota.
> na szczescie swieca jest tam jedna z latwym
> dostepem :)
I wytrzymuje 5 lat - zmienilem tylko dlatego, ze balem sie, ze nowa w
koncu zgubie... :)
pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu
-
14. Data: 2010-01-05 13:47:28
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-01-05, doktorski <d...@g...com> wrote:
>> Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
>> samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
>> trasie itp.
> W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)
>
No wkoncu motocykle BMW to samochody pozbawione dwoch kol a jak na samochod
przystalo to musi miec CANbusa ;-) Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za
ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?
--
Artur
ZZR 1200
-
15. Data: 2010-01-05 14:01:48
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: doktorski <d...@g...com>
On 5 Sty, 12:31, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy jeden przez
> drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.
Zamieniam sie w sluch. Chetnie dowiem sie o domowym serwisowaniu serii
K12 tudziez innych wynalazkow z CANem na pokladzie.
> A mukbys?
Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge
podpytac MotoMirka. Albo sam do niego zajrzyj po robocie - masz
niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :).
> Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
> samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
> trasie itp.
W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)
> Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza
> zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.
Wystarczy, ze padnie Ci antena od EWSu. Nie ma, powtarzam: nie ma
innego sposobu na odpalenie dryndy niz druga antena i drugi kluczyk.
Na pustyni nie chcialbym tego testowac. W Chorwacji czy Grecji moge.
pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu
-
16. Data: 2010-01-05 14:25:09
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
EloU!
"doktorski" <d...@g...com> wrote in message
news:ef471c65-0cfd-46c1-842f-1fb2ad9ed541@k19g2000yq
c.googlegroups.com...
On 5 Sty, 12:31, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge
> podpytac MotoMirka. Albo sam do niego zajrzyj po robocie - masz
> niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :).
>> Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
>> samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
>> trasie itp.
> W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)
Acha. No to nie spiesz sie do tego Mirka. Wydaje mi sie ze jusz wiem co
dobre: kupie se Enfielda plus opony z lekka kostka ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
17. Data: 2010-01-05 14:45:50
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-01-05, doktorski <d...@g...com> wrote:
> On 5 Sty, 14:47, AZ <a...@g...com> wrote:
>
>> Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za
>> ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?
> Pewnie sa. Polak potrafi. Pytanie jednak czy warto? W sumie cena
> przegladu nie zabija w porownaniu do przecietniej japonskiej R4. O
> dziwo ceny niektorych czesci sa znacznie nizsze niz moznaby sie
> spodziewac po BMW. A np. plastiki sa na porownywalnym poziomie (FJR
> vs. K12 - podobne dryndy).
>
To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)
Czesci w sensie dyfer? ;-) A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
--
Artur
ZZR 1200
-
18. Data: 2010-01-05 14:58:55
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: doktorski <d...@g...com>
On 5 Sty, 14:47, AZ <a...@g...com> wrote:
> Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za
> ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?
Pewnie sa. Polak potrafi. Pytanie jednak czy warto? W sumie cena
przegladu nie zabija w porownaniu do przecietniej japonskiej R4. O
dziwo ceny niektorych czesci sa znacznie nizsze niz moznaby sie
spodziewac po BMW. A np. plastiki sa na porownywalnym poziomie (FJR
vs. K12 - podobne dryndy).
pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu
-
19. Data: 2010-01-05 19:01:28
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: doktorski <d...@g...com>
On 5 Sty, 15:45, AZ <a...@g...com> wrote:
> To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
> sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)
Nieno, przeglady normalnie - co 10kkm lub raz do roku. Przeglad po
30kkm serwis BMW wycenil na 25% wiecej niz same zawory+gazniki w
CBF600. Wiec nie ma tragedii. Ewentualne bledy kompow mozna odczytac/
skasowac zamiennym kompem za 50-100 zl.
> Czesci w sensie dyfer? ;-)
Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale. Przyklad:
oryginalny filtr oleju do Fujary to bodajze 60-70 zl. Filtr powietrza
(jeden z dwoch) do K12S to 75 zl. Raz na 10 kkm zniose.
> A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
> dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P
Chcesz wiedziec wiecej? Polecam www.mototec.pl/etk.php
pzdr, dr
K12S/525 i FJR na wydaniu
-
20. Data: 2010-01-05 20:47:33
Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2010-01-05 20:01, doktorski pisze:
> Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
> 50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
> filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale.
ten twój dyfer to jakiś faktycznie skopany,mój ma licznikowe
70kkm,faktycznie pewnie z dwa razy więcej i hula,w Dnieprze okazało się
że latałem na sucho,zastanawiam się ile czasu,latem ostatni raz
sprawdzałem stan w dyfrze i od tego czasu gdzieś olej zniknął,ale jakoś
działał:-)
>
>> A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
>> dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
> A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P
Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa głowicy 600,taniocha,ale głupi
przewód zapłonowy(do mojej,bez cewki) za 250zł to już się zdziwiłem:-/
>
> pzdr, dr
> K12S/525 i FJR na wydaniu