  • Data: 2010-01-06 08:14:35
    Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
    Od: Monster <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-06 08:17, doktorski pisze:
    ,
    > Nie tylko moj. Historia zna wiele przypadkow zmielonych dyfrow w serii
    > K4x.
    Lustrzane w R1200 też się sypią,cosik im konstrukcja nie wyszła

    > Ale to jest zupelnie inny dyfer. Wazy pewnie ze 30% wiecej.
    Stary i sprawdzony,w K też nie padał,te 1,5kg ma raczej drugorzędne
    znaczenie:-)

    )
    > To porownanie to juz przeginka :)
    Ee tam,chodzi o to że nawet przekładnie zrobione z tzw "gównolitu"
    ciężko zamęczyć,więc ciekawe jakiej plasteliny BMW teraz używa?

    > Coz, raz jest normalnie a raz nie. Ja sie przekonalem, ze te
    > popularniejsze czesci sa mozliwie akceptowalnym poziomie. Zastanawiam
    > sie tez coraz bardziej czy niektore plastiki kupowac jako uzywki skoro
    > nowe kosztuje +100 zl?
    W moim przypadku używki ciężko przebić-silniki często wędrują jako napęd
    do samolotów a plastiki i reszta na sprzedaż,więc cały komplet owiewek
    (7szt)kosztuje jakieś 1300zł:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S