  • 1. Data: 2016-01-10 11:38:10
    Temat: Cytryna rozjechana
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    Mała cytryna (chyba C3 picasso) szarżowała i zetknęła się z tirem w
    ciekawy sposób, 2 trupy:

    http://www.liveleak.com/view?i=fa2_1452380143

    kierowca chyba przeżył bo tylko strona pasażerska wygląda fatalnie

    będzie miał o czym myśleć

  • 2. Data: 2016-01-11 23:03:53
    Temat: Re: Cytryna rozjechana
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 10 Jan 2016 11:38:10 +0100, Killer2 <a...@o...com>
    wrote:

    >kierowca chyba przeżył bo tylko strona pasażerska wygląda fatalnie

    Podobno obie osoby z Citroena nie przeżyły. 33 letnia kobieta i 36
    letni mężczyzna, kierowca. Ciężarówką jechał polski kierowca.

    Tu coś z polskich dróg:

    https://youtu.be/8Z0Oe3digWE

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2016-01-11 23:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >Tu coś z polskich dróg:
    >https://youtu.be/8Z0Oe3digWE

    ALe bywaja tez szczesciarze
    http://www.cda.pl/video/54851461

    J.

  • 4. Data: 2016-01-12 05:58:34
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-11 23:03, j...@i...pl pisze:

    > Podobno obie osoby z Citroena nie przeżyły. 33 letnia kobieta i 36
    > letni mężczyzna, kierowca. Ciężarówką jechał polski kierowca.
    >
    > Tu coś z polskich dróg:
    >
    > https://youtu.be/8Z0Oe3digWE

    Kierowca beki idzie do paki za morderstwo 2 osób.

    Robek

  • 5. Data: 2016-01-12 09:57:35
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-12 o 05:58, Robert Polkowski pisze:

    > Kierowca beki idzie do paki za morderstwo 2 osób.

    No, robi wrażenie.
    Aż chce się powiedzieć: nie znasz dnia ani godziny.

  • 6. Data: 2016-01-12 10:25:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Raczej dostaje 2 lata w zawieszeniu na 3. Chyba ze pijany.
    A jak sie jeszcze okaze, ze ten z przeciwka swiatel nie mial, bo
    troche dziwne, zeby go az tak nie zauwazyl/zlekcewazyl ...

    Ale chyba jednak widze odblask swiatel na barierce.

    >No, robi wrażenie.
    >Aż chce się powiedzieć: nie znasz dnia ani godziny.

    Wypadki chodza po ludziach, niestety.
    Zwolnic ? Jakos mam wstret do zwolnienia :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-01-12 11:32:36
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-12 o 10:25, J.F. pisze:

    > Wypadki chodza po ludziach, niestety.
    > Zwolnic ? Jakos mam wstret do zwolnienia :-)

    Czasami można. Ale tak całe życie na zwolnieniu przejechać? - Też głupio.

  • 8. Data: 2016-01-12 11:40:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Jan 2016 10:25:42 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zwolnic ? Jakos mam wstret do zwolnienia :-)

    To poglądamy Cię później...

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-01-12 12:47:04
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Kierowca beki idzie do paki za morderstwo 2 osób.
    >

    > Robek

    Już poszedł, ale finalnie niby grozi mu 8 lat. Wyhaczy pajdę z dolnej półki.

    http://kontakt24.tvn24.pl/tragiczne-wyprzedzanie-jes
    t-areszt-dla-kierowcy-cysterny,190456.html

  • 10. Data: 2016-01-15 10:49:03
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2016-01-10 o 11:38, Killer2 pisze:
> [...]
    >

    > http://www.liveleak.com/view?i=fa2_1452380143
    >

    > kierowca chyba przeżył bo tylko strona pasażerska wygląda fatalnie

    Ale tylna belka w dobrym stanie