  • Data: 2016-01-12 10:25:42
    Temat: Re: Cytryna rozjechana
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-01-12 o 05:58, Robert Polkowski pisze:
> [...]

    Raczej dostaje 2 lata w zawieszeniu na 3. Chyba ze pijany.
    A jak sie jeszcze okaze, ze ten z przeciwka swiatel nie mial, bo
    troche dziwne, zeby go az tak nie zauwazyl/zlekcewazyl ...

    Ale chyba jednak widze odblask swiatel na barierce.

    >No, robi wrażenie.
    >Aż chce się powiedzieć: nie znasz dnia ani godziny.

    Wypadki chodza po ludziach, niestety.
    Zwolnic ? Jakos mam wstret do zwolnienia :-)

    J.