  • 61. Data: 2010-01-25 20:51:27
    Temat: Re: CyfrowyPolsat
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Adax wrote:

    > Po tej burzy muszę zapytać krótko:
    > Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie również Polsat i Polsat Sport ?

    Żadna. Pomijając jakieś testy na DVB-T.

    Polsatu Sport Extra z treningami F1 jak i Polsatu Sport HD z wyścgiem
    też żadna nie ma i mieć nie będzie. Przynajmniej na razie.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2010-01-25 21:43:06
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    > Żadna. Pomijając jakieś testy na DVB-T.
    > Polsatu Sport Extra z treningami F1 jak i Polsatu Sport HD z wyścgiem
    > też żadna nie ma i mieć nie będzie. Przynajmniej na razie.
    > Pozdrawiam

    Dzięki! A czy to prawda, że TVN w CP nie będzie wkrótce?

  • 63. Data: 2010-01-25 22:32:34
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Adax wrote:

    > Dzięki! A czy to prawda, że TVN w CP nie będzie wkrótce?

    To chyba jakaś plotka.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2010-01-27 00:29:26
    Od: jack <s...@g...pl>

    > w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

    nie za darmo bo za aktywacje

  • 65. Data: 2010-01-27 00:35:56
    Od: jack <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:32:34 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > To chyba jakaś plotka.
    >
    > Pozdrawiam

    gdyby taj zrobili wyjaśniła by się sprawa ilu abonentów będących w CP jest
    tam dla Polsatu a ilu dla Polsatu i Tvn:) - pozostała by albo TNK(ale 2
    dekodery to dla większości pewnie głupota) albo konkurencja

  • 66. Data: 2010-01-27 06:49:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jack pisze:

    > nie za darmo bo za aktywacje

    ale nie płacisz dzierżawy. aktywacja jest wszędzie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 67. Data: 2010-01-27 07:32:30
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > gdyby taj zrobili wyjaśniła by się sprawa ilu abonentów będących w CP jest
    > tam dla Polsatu a ilu dla Polsatu i Tvn:) - pozostała by albo TNK(ale 2
    > dekodery to dla większości pewnie głupota) albo konkurencja

    Pytałem: podpisali kontrakt znowu na kilka lat z TVN...
    Tak się rozglądam i wyaje mi się, że CP jest najbardziej elastyczny,
    szczególnie ten ich ostatni pakiet familijny. Co Wy na to?
    Tylko, że od czasu do czasu ktoś "krzyczy", że CP to kiepska jakość sygnału
    SD... -Prawda czy Mit?

  • 68. Data: 2010-01-27 08:09:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Adax pisze:

> [...]
    > szczególnie ten ich ostatni pakiet familijny. Co Wy na to?
    > Tylko, że od czasu do czasu ktoś "krzyczy", że CP to kiepska jakość

    prawda, nawet tvp1 i 2 brali z innego transpondera, ale już przepieli
    się na ten sam co reszta.
    jak weźmiesz dekoder hd będzie lepiej

  • 69. Data: 2010-01-27 10:12:19
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    [...]
> [...]
    > szczególnie ten ich ostatni pakiet familijny. Co Wy na to?
    > Tylko, że od czasu do czasu ktoś "krzyczy", że CP to kiepska jakość sygnału

    Wg mnie oferta CP jest również najlepsza, ze względu na:
    + F1, Siatkówka, Piłka ręczna, Tenis, Polsat Futbol
    + BBC Knowledge, Discovery Ch/Science/World/HD, AXN Science
    + Polsat News, TVP Info, TVN24, Superstacja
    + MTV HD, VH1
    i to wszystko za atrakcyjną w porównananiu z konkurencją cenę.
    Brakuje jedynie National Geographic i Planete który chyba jest
    własnością grupy C+.
    Jakość sygnału SD, przynajmniej na Echostarze 7200HD jest
    przyzwoita i porównywalna z innymi platformami. Co do jakości
    "HD" to do Blue-ray jeszcze daleko, ale dla mnie liczy się
    przede wszystkim wartość merytoryczna oferty.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 70. Data: 2010-01-27 12:11:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mr.FX pisze:

    > Wg mnie oferta CP jest również najlepsza, ze względu na:
    > + F1, Siatkówka, Piłka ręczna, Tenis,
    tylko to, o ile jesteśmy miłośnikami sportu

> [...]
    > + Polsat News, TVP Info, TVN24, Superstacja
    > + MTV HD, VH1
    > i to wszystko za atrakcyjną w porównananiu z konkurencją cenę.

    :-)

    > Brakuje jedynie National Geographic i Planete który chyba jest
    > własnością grupy C+.
    > Jakość sygnału SD, przynajmniej na Echostarze 7200HD jest
    > przyzwoita i porównywalna z innymi platformami.

    właśnie, tylko porównywalna

    Co do jakości
    > "HD" to do Blue-ray jeszcze daleko,

    wszystkim daleko do blu

    ale dla mnie liczy się
    > przede wszystkim wartość merytoryczna oferty.

    tak naprawdę poza rodzynkami żadna nie błyszczy jak Ty to określasz
    merytoryczą ofertą.