  • 51. Data: 2010-01-25 10:56:11
    Temat: Re: CyfrowyPolsat
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 11:36, pawell32 pisze:

    > to już nie moja wina

    Może i nie twoja. Skutecznie jednak uniemożliwia wymianę poglądów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2010-01-25 10:59:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 11:38, pawell32 pisze:
    > [...]
    > Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
    > cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.
    > [...]
    >
    > to Twoje słowa czy twojej cioci

    No i? Napisałeś zdanie, którego nie zrozumiałem: ,,nie lepiej kupić
    sobie np sky star2 + czytnik + c+.'' i zastanawiałem się, co to.
    Ponieważ później dodałeś: ,,poukładasz sobie kanały wg uznania, i nie
    musisz kombinować z podłączaniem dekodera do kompa'' zrozumiałem, że
    chodzi o jakiś komputerowy dekoder do kanałów FTA. Więc napisałem, że mi
    zależy także na kanałach, które nie są FTA. A ty nagle coś zacząłeś
    marudzić, że FTA są za darmo, zupełnie bez związku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2010-01-25 11:16:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.01.2010 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Pierwsze słyszę o takim kanale :D Ale se wyguglałem, że to kino
    > radzieckie. Chyba jednak wolę polsaty :D

    Tego nie dostaniesz w empiku czy wypo na dvd czy na torentach też z problemami.
    Kino inne i ... bardzo fajne, jak widać na Twoim przykładzie nie znane (Tobie) a
    krytykowane negatywnie - a niesłusznie. Czasami po przerolowaniu nextnextnext
    jedyna opcja :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 54. Data: 2010-01-25 11:18:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 12:16, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Tego nie dostaniesz w empiku czy wypo na dvd czy na torentach też z problemami.
    > Kino inne i ... bardzo fajne,

    Możliwe. Ale jakoś nie bardzo. Kiedyś próbowałem sławnego Sztyrlica
    oglądać, ale chyba człowiek za dużo się naooglądał amerykańskich rzeczy
    i organizm nie przyjmuje innych. A do tego nie cierpię języka
    rosyjskiego bardziej niż angielskiego :D

    > jak widać na Twoim przykładzie nie znane (Tobie) a
    > krytykowane negatywnie - a niesłusznie. Czasami po przerolowaniu nextnextnext
    > jedyna opcja :)

    Możliwe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 55. Data: 2010-01-25 11:20:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Tzn? Z braku spisów kanałów na stronie N nie umiem porównać. Jakie
    > kanały D są, których nie ma w CP? Bo to akurat mnie interesuje, bo lubię D.

    discovery hd, historia, id

    > co to jest ng?

    national geographic wild

    > No u rodziców w Cyfrze mało co jest. Płacą sporo, a i tak połowa im się
    > wyświetla jako osobnopłatne.

    > chyba poza minimini dla maluszków i CN dla starszych (choć CN też już
    > zjebali i to już nie ta oferta co 10 lat temu) chyba innych nie warto
    > mieć, tylko dziecku

    masz disney (w polsacie tez) baby chanell

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 56. Data: 2010-01-25 11:26:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > chodzi o jakiś komputerowy dekoder do kanałów FTA. Więc napisałem, że mi
    > zależy także na kanałach, które nie są FTA. A ty nagle coś zacząłeś

    marudzić to Ci może twoja stara, a Ty jak zadajesz pytania
    z jakiejś dziedziny to najpierw poczytaj bo widzę, że motasz
    się jak dziecko i cytujesz fragmenty, które bez całości
    tracą sens.
    zaczynasz pisać o oglądaniu na komputerze, nawet nie wiesz
    jak się do tego zabrać.

  • 57. Data: 2010-01-25 11:42:21
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Możliwe.

    Tam leci sporo obecnych produkcji 2005-2008, aktualnych w wydarzenia, adaptacji
    fantastyki, nowych wydań rosyjskiej literatury itd. Jak się komuś howood przejadło
    to smaczne kąski.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 58. Data: 2010-01-25 11:56:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Po raz n-ty -- nie interesuje mnie HD. Zupełnie niepotrzebne, i tak będę
    > oglądał tylko na kompie.

    tam są głównie polskie produkcje i to całkiem ciekawe

  • 59. Data: 2010-01-25 12:15:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 12:26, pawell32 pisze:
    > marudzić to Ci może twoja stara, a Ty jak zadajesz pytania
    > z jakiejś dziedziny to najpierw poczytaj bo widzę, że motasz
    > się jak dziecko i cytujesz fragmenty, które bez całości
    > tracą sens.

    To ty piszesz bez sensu. Rozmawiamy o ofercie programowej CP, a ty nie
    wiadomo czemu wyskakujesz z jakimiś kryptycznymi nazwami, których nie
    rozumiem, a jak nie rozumiem, to mnie wyszydzasz.

    > zaczynasz pisać o oglądaniu na komputerze, nawet nie wiesz
    > jak się do tego zabrać.

    No i? Już wiem, że trzeba grabbera za 30zł. To źle, że nie wiedziałem?
    Już się dowiedziałem i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 60. Data: 2010-01-25 20:47:37
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hjjl7l$7te$2@news.interia.pl...
    > Puls to chłam? Za moich czasów to była świetna telewizja familijna.
    > Nawet Autostradę do Nieba nadawali, która jest nie do dostania.

    Po tej burzy muszę zapytać krótko:
    Jaka platforma cyfrowa ma w ofercie również Polsat i Polsat Sport ?