    From: Jingiel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: CyfraPlus - kilka pytan
    Date: Sat, 17 Nov 2012 08:04:52 +0100

    > Stad moje pytanie czy te stare kable beda transmitowac sygnal hd?
    > Jesli okaze sie, ze starej anteny i kabli nie da sie wykorzystac to na
    > jakie koszty sie nastawic: kabel, antena, konwerter, usluga ...?

    Mylisz cały czas canal+ z cyfra+, ale nie o to chodzi. Generalnie nie ma
    różnicy czy to HD, czy nie HD. Antena taka sama, kable również. Jedynie
    wymagania co do konwertera. Koszt konwertera to grosze teraz. Jeśli
    kable nie są uszkodzone, konwerter w miarę ok to wszystko powinno
    działać bez problemu. Nie stosuje sie jakichś specjalnych kabli, anten
    do HD.

    --

    Jingiel