  • 21. Data: 2011-03-09 13:49:07
    Temat: Re: Cyfra też (było: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:kjzr5agbeo0.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Ilu abonentów ma w tej chwili kanał z ligą?

    Szacuje się, że ligę polską ma 200 tys abonentów.
    Trzeba jednak pamiętać, że w tej samej cenie dostają z Canal+ inne najlepsze
    ligi w Europie - więc wcale nie ma pewności, że dla samej polskiej ligi
    zapłacą tyle samo.

  • 22. Data: 2011-03-09 13:54:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

    > Szacuje się, że ligę polską ma 200 tys abonentów.

    I oni wpłacili 360 milionów zł?

    MJ

  • 23. Data: 2011-03-09 14:03:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I oni wpłacili 360 milionów zł?

    Nie, 360 mln wpłaciło konsorcjum Canal+ i Orange.

    Ich pakiety są droższe niż 10 zł, kosztują od 15 do 50 zł (sam sport), poza
    tym dostali polską ligę na wyłączność, co mocno podniosło atrakcyjność ich
    platform.
    Wyłączność kosztuje dużo więcej, gdy będziesz oferować ten sam produkt
    każdemu, to od tego kto miał do tej pory coś na wyłączność, nie uzyskasz
    takiej samej ceny nawet.

    Ja np. w życiu nie kupiłbym Canal+Sport kosztującego w multipakiecie pod 50
    zł (z HD) gdybym mógł polską piłkę nabyć za 10 zł od kogoś innego.

  • 24. Data: 2011-03-09 14:47:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

    > Nie, 360 mln wpłaciło konsorcjum Canal+ i Orange.

    I zarobili na tym? Tam są jeszcze jakieś przychody inne niż z
    abonamentu, jakieś reklamy czy cuś?

    > Ich pakiety są droższe niż 10 zł, kosztują od 15 do 50 zł (sam sport),

    No właśnie w tym problem, że mi jakoś 360 mln wyjść nie chce...

    MJ

  • 25. Data: 2011-03-09 15:00:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I zarobili na tym?

    Do tego musisz doliczyć koszt produkcji sygnału, sprzedaży pakietów itd

    >Tam są jeszcze jakieś przychody inne niż z
    > abonamentu, jakieś reklamy czy cuś?

    Tak, reklamy są, choć niewiele.
    Niemniej klient który kupuje sport w przytłaczającej większości kupuje
    również inne pakiety.
    A klient z Cyfry kupuje ich najwięcej, za największe kwoty (średnio).

    Skoro podnieśli o 10% ofertę w stosunku do poprzedniej to pewnie jednak im
    się to opłaca, albo inaczej - bardzo im się nie opłaca tego nie mieć.

    > No właśnie w tym problem, że mi jakoś 360 mln wyjść nie chce...

    Nawet jak policzysz samą Cyfrę, czyli po stronie kosztów pewnie ze 60
    milionów rocznie za piłkę (połowa kontraktu) i wpływy 50 zł za
    Canal+Sport/m-c to wychodzi już 120 mln, czyli jednak coś tam zarabiają.
    Oczywiście trzeba jeszcze uwzględnić, że w C+Sport leci dużo więcej niż
    tylko polska liga, są jeszcze promocje, przez co ceny spadają.

  • 26. Data: 2011-03-09 15:58:07
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-09 16:00, Cavallino pisze:

> [...]
    > Oczywiście trzeba jeszcze uwzględnić, że w C+Sport leci dużo więcej niż
    > tylko polska liga, są jeszcze promocje, przez co ceny spadają.

    To ja płacę 50 zł co miesiąc za polska ligę ? a pozostałe 30 zł za: ligę
    angielską, hiszpańską, włoską, 10 kanałów HD i kilkadziesiąt kanałów
    innych maci ?

    Raczej nie, coś tu źle liczysz

  • 27. Data: 2011-03-09 16:52:34
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Mar, 13:56, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > pisalem juz o tym.
    > moga zaproponowac np. pozostanie ze wszystkimi pakietami
    > za 48 zl + multiroom (multoroom gratis przez rok).

    Umowa na rok czy 2 lata?
    Wystarczy tel, czy trzeba pojsc do punktu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 28. Data: 2011-03-10 06:52:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-09 17:52, Rafal M pisze:

    > Umowa na rok czy 2 lata?
    > Wystarczy tel, czy trzeba pojsc do punktu?

    z multiroomem 2 lata, tak jak wszystkie oferty dla nowych.
    krótsze chyba są dla przedłużających z innymi gratisami.
    wszystko można załatwić telefonicznie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 29. Data: 2011-03-10 07:00:38
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 14:49, Cavallino pisze:

    > Szacuje się, że ligę polską ma 200 tys abonentów.
    Wydaje mi się, że odpowiedź powinna brzmieć:
    z 1,2 mln abonentów 200 tys wzięło c+ ze względu na ligę polską, a reszta
    kierowała się innymi względami - ja liga angielską.
    Irek

  • 30. Data: 2011-03-10 08:22:57
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 09-03-2011 14:20, pawell32 pisze:

    > cos nie za duzo rzadaja?

    wychodzi na to ze wola nic, niz mniej. niech tworza swoj kanal, zaraz
    okaze sie ze chetnych na to gowno jest w polsce 50tys osob.