    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Date: Wed, 01 Dec 2010 18:20:30 +0100
    <icqrlo$e9t$2@inews.gazeta.pl> <icu8cm$m8k$1@news.onet.pl>
    <4cf2a627$1@news.home.net.pl> <icubg8$2ks$1@news.onet.pl>
    <4cf2c509$1@news.home.net.pl> <icuo93$d6m$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <icvp6a$vkj$1@news.onet.pl>
    <4cf3927a$1@news.home.net.pl> <id05ji$ckn$1@news.onet.pl>
    <id148n$juq$1@news.onet.pl> <id18ob$25b$1@news.onet.pl>
    <id1alb$7ic$1@news.onet.pl> <id1b5b$96c$1@news.onet.pl>
    <4cf4a712$1@news.home.net.pl> <id2o90$fh$1@news.onet.pl>
    <4cf4f4f9$1@news.home.net.pl> <id2sv8$h42$1@news.onet.pl>
    <4cf5021c$1@news.home.net.pl> <id30p4$u5q$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <id32nj$5dn$1@news.onet.pl>
    <4cf5148e$1@news.home.net.pl> <id36bt$gvd$1@news.onet.pl>
    <4cf52d8b$1@news.home.net.pl> <id3cnb$5os$1@inews.gazeta.pl>
    <id3tgh$519$1@inews.gazeta.pl> <id3vo1$bk0$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2010-12-01 00:01, ToMasz pisze:

    > idealnie to ująłeś i odpowiem Ci słowami mojego koegi" masz racje i
    > niemasz racji"
    > Teraz to spróbuje wytłumaczyć. o ile tvn jest telewizją zorientowaną na
    > partie Tuska(mogę sie mylić) to trudno. ale jak TVP jest zorientowne....
    > to mi sie nóż otwiera. dlaczego? nie zgadłeś, do Tuska mam stosunek
    > neutralny. Nie zgadzam sie jednak z tym zeby za MOJE pieniądze publiczna
    > telewizja przekręcała cośtam. Odwracając sytuacje, jak umawiam sie z
    > operatorem, to ma być tak jak w umowie, a nawet lepiej, bo zostane
> [...]

    Masz racje i nie masz :-) Operatora mogę zmienić dosyć łatwo, miejsce w
    którym żyję zdecydowanie trudniej ...

    Co do tvp mam bardzo podobne odczucia, nie podoba mi się zawłaszczanie
    jej możliwości przez poszczególne ekipy czasem kierujące, czasem
    rządzące na potrzeby wspierania jakiejs ideologii. I tu się zgadzam z
    Tobą, mam potrzebę promowania jakijś opcji politycznje to płacę/wspieram
    jaką tv albo ją zakładam i za swoje pieniądze mogę to robić ale
    publiczna tv ? to jest kradzierz